Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som oppfatter Vista som et /"%¤"5"%𓐭 90 INNI u/#Y¤#/(¤9900 etes U#/Y&¤&()# økka(#(/¤/#)0 program som burde vært #)(/¤#"()90 SLETTA fra jordens nettverk?

Podens maskin som han har fått gjennom skole grunnet dysleksi har fra dag EN oppført seg som lusa på tjærekosten. Og de siste dagene tror jeg fan meg lusa har stryki med rett og slett!

Jeg har prøvd alt av det lille jeg kan, nå sist systemgjennoppretting. Ikke engang det vil maskinen gjøre. "Kan ikke fullføre grunnet ukjent feil.."

Ahhrg! Jeg vil slette ALT og innstallere windows 07 eller hva det heter, som er på denne maskinen og funker upåklagelig, PÅ TROSS av en halv liter kokende kaffe! *hmf*

Går det an å redde driten? At maskinen ikke har vært i bruk EN dag på skolen grunnet null oppfølging på IOP er en annen sak... *sukker*

Skrevet

Føler med deg. Kjenner meg godt igjen i #¤##%¤ når det gjelder pc.

Kan ikke gi deg svar på det du spør om, men vil bare si at jeg har hatt en god del trøbbel med "vista", men etter at jeg byttet ut antivirusprogrammet AWG med Avira har den ikke "hengt seg", bortsett fra nylig da jeg måtte bytte hovedkort (?)

Jeg har funnet ut at pc`r og mobiler lever sitt eget liv uavhengig av mitt :-)

Skrevet

Føler med deg. Kjenner meg godt igjen i #¤##%¤ når det gjelder pc.

Kan ikke gi deg svar på det du spør om, men vil bare si at jeg har hatt en god del trøbbel med "vista", men etter at jeg byttet ut antivirusprogrammet AWG med Avira har den ikke "hengt seg", bortsett fra nylig da jeg måtte bytte hovedkort (?)

Jeg har funnet ut at pc`r og mobiler lever sitt eget liv uavhengig av mitt :-)

Hm. Hadde den enda LEVD skulle jeg ikke sagt noe. Men den står jo bare der og...trøkker. Jeg skal få den formatert så grundig at det blir vaakuum inni der! Og bytta alle programmer.

Skrevet

Kan ikke si mer mer enig med deg. Har bannet og svertet mye over Windows Vista siden jeg fikk det i hus, ja....!!!

Skrevet

Kan ikke si mer mer enig med deg. Har bannet og svertet mye over Windows Vista siden jeg fikk det i hus, ja....!!!

Sitter med innstallasjonscd og prøver å oppgradere søpla til windows 7 i tastende stund.. og med hjelp av diverse hjelpesider på microsoft som jeg egentlig ikke fatter bæret av.. Jadda. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...