Spirello Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fine sparebøsser? tenkte på til dåpsgutt på 6 mnd og nyfødt jente.. De hadde en krone i lyserosa som det sto princess på på Babyshop, men den har de ikke lenger. den var fiiin.. Noe sånt kanskje. Også servise-sett til småtroll. Aldri handla sånt jeg, poden har fått i gave så har ikek trengt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 De har sparebøsser hos gullsmeden. Vet ikke hvor dillete de er, mange av dem er nok tenkt som dåpsgaver. Barneservise får du der de selger annet servise, altså butikker med godt utvalg i glass og porselen. Evt. i butikker for barneutstyr, men der er det kanskje litt mer typen uknuselig hardplast. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Sparebøsse aner jeg ikke, men jeg har gitt bort slike serviser med navn flere ganger, med stort hell: http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listCategories.asp Blir brukt flittig av barna, og jeg kunne lage egen personlig hilsen på også dersom jeg ville. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Glassmagasiner har Egner-servicene og flere andre, som Mummi og Ole Brumm f.eks. Snuppa her fikk et Ole Brumm-service, men kruset var så digert at det ikke passet til et barn omtrent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1271847840' post='4343834] Sparebøsse aner jeg ikke, men jeg har gitt bort slike serviser med navn flere ganger, med stort hell: http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listCategories.asp Blir brukt flittig av barna, og jeg kunne lage egen personlig hilsen på også dersom jeg ville. Kjempefint! men det er leveringstid på tre uker.. dåpen er på søndag.. Jada, ejg er lovlig sent ute med gave 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Slikt service selger de i de fleste glassmagasin. Koselig å få i gave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kjempefint! men det er leveringstid på tre uker.. dåpen er på søndag.. Jada, ejg er lovlig sent ute med gave Du kan jo lage et koselig gavekort til dåpsbarnet - og bestille i ro og mak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Sparebøsser finner du hos gullsmeden. Et fint lite smykkeskrin er også en god gaveidé, for jenta vår fikk mange smykker, men hadde ingen steder å oppbevare det. Den mest anvendelige gaven guttungen fikk til dåpen var et flott stålbestikk for barn. Det brukte vi hele tiden, og det hender han som åtteåring henter det fram fortsatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kjempefint! men det er leveringstid på tre uker.. dåpen er på søndag.. Jada, ejg er lovlig sent ute med gave Da går det jo ikke nei. Hadde det vært om 2 uker kunne du bedt om hastelevering, det gjorde jeg, og fikk det kostnadsfritt. Er ofte treg med gavekjøping jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Villeroy & Boch har et nydelig servise med kopp, dyp og flat tallerken, dekorert med dyr. Leveres i en fin metallkoffert som evt. også kan brukes til leker senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kjempefint! men det er leveringstid på tre uker.. dåpen er på søndag.. Jada, ejg er lovlig sent ute med gave Dersom du ikke finner noe skikkelig, så kan du jo skrive ut bilde av serviset, og gi det, med tekst om at det kommer senere? Det var det jeg hadde som backup-plan, dersom det ikke skulle komme i tide. Jeg liker veldig godt designet da, så jeg ville gi akkurat denne typen med navn på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.