Unni23 Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 skille seg. Da har man svart ja på å følge den andre til dens død. Dette burde være forpliktende. 0 Siter
Orio Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Hva sier man ja til i en borgerlig vielse? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Selv om den ene slår den andre helseløs? Selv om man ikke lenger kan fordra lyden/lukten/tanken på hverandre? Selv om den ene har fått seg kjæreste på si? Eller? 0 Siter
Gjest Nord3 Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg er helt enig, men enkelte unntak kan aksepteres. Det kan f.eks være at det er vold i ekteskapet. 0 Siter
Unni23 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Skrevet 21. april 2010 Jeg er helt enig, men enkelte unntak kan aksepteres. Det kan f.eks være at det er vold i ekteskapet. Om det kan bevises så ja, da burde det gjøres unntak. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Skjønner du er i diskusjonshumør;)) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Ja, har man først giftet seg, bør man dele seng til man dør, uansett om man hater hverandre eller helt har sluttet å respektere hverandre. Da blir nok verden et mye bedre sted.... 0 Siter
Gjest huttemegtu er det heldigvis få som tenker slik Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Selv om den ene slår den andre helseløs? Selv om man ikke lenger kan fordra lyden/lukten/tanken på hverandre? Selv om den ene har fått seg kjæreste på si? Eller? ''Selv om den ene slår den andre helseløs? Selv om man ikke lenger kan fordra lyden/lukten/tanken på hverandre? Selv om den ene har fått seg kjæreste på si? '' Såpass får man tåle! 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Så deilig det må være å være så perfekt som deg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg er helt enig, men enkelte unntak kan aksepteres. Det kan f.eks være at det er vold i ekteskapet. ''Jeg er helt enig, men enkelte unntak kan aksepteres. Det kan f.eks være at det er vold i ekteskapet.'' Og hvem skulle så sitte og bestemme at "dere får skille lag, men dere får ikke det"? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 ''Selv om den ene slår den andre helseløs? Selv om man ikke lenger kan fordra lyden/lukten/tanken på hverandre? Selv om den ene har fått seg kjæreste på si? '' Såpass får man tåle! Man må vende det andre kinn til;))) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 ''Jeg er helt enig, men enkelte unntak kan aksepteres. Det kan f.eks være at det er vold i ekteskapet.'' Og hvem skulle så sitte og bestemme at "dere får skille lag, men dere får ikke det"? Kommer an på antall vitner, Lillemus... Null vitner, null skilsmisse! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Mener du det,eller er du ironisk? Hvis du mener det så er du dummere enn det er lov til å være. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Kommer an på antall vitner, Lillemus... Null vitner, null skilsmisse! Jeg skjønner at dere prøver å være morsomme og heldigvis har ikke jeg vært utsatt for vold i ekteskapet mitt. Dere er rett og slett usmakelige nå. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Man må vende det andre kinn til;))) Jeg håper for din del at du ikke mener det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg skjønner at dere prøver å være morsomme og heldigvis har ikke jeg vært utsatt for vold i ekteskapet mitt. Dere er rett og slett usmakelige nå. Mulig det, men vi vil vel bare vise ts hvor seriøst vi tar forbudet hennes... Har selv vært utsatt for det, og bruker humor som motargument. 0 Siter
Gjest kaliumsorbat Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 så hvis din ektefelle gjorde alvorlige forbrytelser, feks forgrep seg på smågutter, eller var utro, så skulle du fortsette ekteskapet? Jeg synes personlig at det å gifte seg ikke er noe man skal ta lett på. Det er en viktig forpliktelse. Men ingen av oss er perfekte. Vi prøver, men vi får det ikke alltid til. Jeg selv er i tvil om jeg vil finne en person som jeg virkelig ønsker å dele resten av livet mitt med, uten at jeg blir drittlei underveis. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg håper for din del at du ikke mener det. Selvfølgelig ikke:((( Synes bare det er rimelig provoserende og umodent å ville forby skilsmisse, når man som oppegående menneske burde vite bedre! 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 ''Selv om den ene slår den andre helseløs? Selv om man ikke lenger kan fordra lyden/lukten/tanken på hverandre? Selv om den ene har fått seg kjæreste på si? '' Såpass får man tåle! Joa, i grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.