Gå til innhold

Fryktelig sliten innimellom

Gjest er kroniker også men i jobb

Anbefalte innlegg

Gjest er kroniker også men i jobb
Skrevet

En dag kan jeg jogge tur og være helt fin.Jeg går på jobb hele uka, og ting går greit selv om jeg kan være litt sliten etter en tøff dag på jobben. Men så har jeg fri en dag innimellom. Da kan jeg av og til falle sammen fysisk: kan være svimmel, sliten, slapp, kvalm, må legge meg nedpå og sove noen timer (kunne ha ligget hele dagen og sovet hele natten med hvis jeg hadde kunnet sånn rent praktisk), jeg blir helt "svingstang" og svimer omtrent av på sofaen. Innbiller meg at det er litt som ME light når jeg blir sånn. Jeg blir sulten uansett hva jeg spiser de dagene, bare må ha noe å spise. Feks nå har jeg spist middag, men ble sulten igjen og spiste en appelsin, nøtter, og har en ufyselig sultfølelse ennå, må ta meg en brødskive. Kunne ha lagt meg nå og sovet rundt. Om en dag eller to er jeg vanligvis "normal" igjen, og det går antagelig fint på jobb i morgen kveld. Noen som kjenner seg igjen i denne svingende formen?

Gjest kahloli
Skrevet

Ja! Kjenner meg veldig igjen!

Har lurt på om jeg er gravid jeg da, men negativ test, så jeg aner ikke hva dette kan være for noe. Føler det er masse hormoner ute å går også, begynner lett å grine og blir lett irritert og sur.

Men har ikke noe svar dessverre.

Du, prøv å poste dette inne på psykiatri? Vil også gjerne ha svar...

hilsen

Gjest svingstang 2
Skrevet

Jeg har det sånn. Når jeg tar meg litt for mye ut, får jeg svi for det. Har en uformell ME-diagnose, og er i en god periode nå, men kommer ikke lenger enn omtrent slik du beskriver.

Er det tatt blodprøver av deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...