Gjest Deppa2 Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg er så deppa og mat er nesten det eneste som gleder meg. Jeg synest likevel ikke at det er særlig godt, med godteri. Føler for øvrig at det er ingen glede lenger, bare triste og tunge tanker. Er det noen som har noen råd om hvordan man kommer ut av en slik situasjon ? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Ikke lett, nei:( Du må rett og slett bare bestemme deg for å slutte, og finne noe annet du kan gjøre i stedet. Lykke til;) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Ikke lett, nei:( Du må rett og slett bare bestemme deg for å slutte, og finne noe annet du kan gjøre i stedet. Lykke til;) Får du noe hjelp mot depresjonen da? Hvis ikke (og hvis dette har vart en stund) bør du snarest bestille en time til fastlegen. Kanskje du trenger medisiner eller terapi. Eller kanskje det er en fysiske grunn til at du er deppa, for eksempel lavt stoffskifte, cøliaki eller mangel på et stoff (B12, jern...). Dette bør du få sjekket ut. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Får du noe hjelp mot depresjonen da? Hvis ikke (og hvis dette har vart en stund) bør du snarest bestille en time til fastlegen. Kanskje du trenger medisiner eller terapi. Eller kanskje det er en fysiske grunn til at du er deppa, for eksempel lavt stoffskifte, cøliaki eller mangel på et stoff (B12, jern...). Dette bør du få sjekket ut. Dette innlegget skulle sikkert ikke til meg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.