Gjest kaliumsorbat Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg kjøpte en mobil for en uke siden, men er misfornøyd med kameraet, og fikk lyst på en dyrere modell. Kan jeg bytte den når jeg allerede har brukt den? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Spør pent i butikken, så er de sikkert behjelplige;) 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Hvis du har kjøpt telefonen med abonement slik at operatøren sponser telefonen kan den ikke byttes uansett. Jeg tror uansett at butikken ikke vil la deg bytte en brukt telefon, men det finnes vel altid untak. 0 Siter
Gjest kaliumsorbat Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Hvis du har kjøpt telefonen med abonement slik at operatøren sponser telefonen kan den ikke byttes uansett. Jeg tror uansett at butikken ikke vil la deg bytte en brukt telefon, men det finnes vel altid untak. den er kjøpt uten abonnement 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.