Gå til innhold

Otto - privat

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

Bare ren nysgjerrighet, og unyttig kunnskap som ligger til grunn for dette spørsmålet. Sveipet innom otto-privat isted. Han er jo seg selv men kona er jo en skuespiller. Er det noen som vet om huset han bor i i serien er hans egentlige hus?

Gjest vet adressen
Skrevet

Det ligger ihvertfall i riktig område.

Gjest vet adressen
Skrevet

Pst. Kona er ikke skuespiller men danser..

Jeg tror hun mener at kona i serien ikke er den virkelige kona, men spilles av en skuespiller.

Skrevet

Jeg tror hun mener at kona i serien ikke er den virkelige kona, men spilles av en skuespiller.

Å, sånn ja. Jaja, har hverken sett serien eller oppsøkt Otto privat så da skal jeg i grunnen bare tusle stille og rolig ut av tråden ;-)

Gjest trist jente
Skrevet

Det ligger ihvertfall i riktig område.

Ja det ligger i riktig område. Derfor jeg er litt i tvil. Er godt kjent der, trodde han bodde i en gate der det er trehus og ikke de typiske "arbeiderhusene". Som er karakteristiske for Ullevål Hageby.

Gjest trist jente
Skrevet

Pst. Kona er ikke skuespiller men danser..

Jeg vet det. Har sett mange balletter med Ingrid Lorentzen :o)

Mente, som "vet adressen" skrev, at det var en skuespiller som spilte kona i programmet

Skrevet

Jeg vet det. Har sett mange balletter med Ingrid Lorentzen :o)

Mente, som "vet adressen" skrev, at det var en skuespiller som spilte kona i programmet

Er det ikke eks-kona til Harald Eia som spiller Ottos kone? Anne Ryg eller hva hun heter?

Hun er skuespiller - og veldig imot sånn "utbretting av privatlivet" på ordentlig. Hun fikk Se og Hør dømt i Pressens faglige utvalg for å trykke et bilde av ungen deres. Så hun synes sikkert det er en morsom rolle.

Skrevet

Er det ikke eks-kona til Harald Eia som spiller Ottos kone? Anne Ryg eller hva hun heter?

Hun er skuespiller - og veldig imot sånn "utbretting av privatlivet" på ordentlig. Hun fikk Se og Hør dømt i Pressens faglige utvalg for å trykke et bilde av ungen deres. Så hun synes sikkert det er en morsom rolle.

Du har helt rett. Det er Anne Ryg som spiller Ingrids rolle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...