Gjest trist jente Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Bare ren nysgjerrighet, og unyttig kunnskap som ligger til grunn for dette spørsmålet. Sveipet innom otto-privat isted. Han er jo seg selv men kona er jo en skuespiller. Er det noen som vet om huset han bor i i serien er hans egentlige hus? 0 Siter
Gjest vet adressen Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Det ligger ihvertfall i riktig område. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Pst. Kona er ikke skuespiller men danser.. 0 Siter
Gjest vet adressen Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Pst. Kona er ikke skuespiller men danser.. Jeg tror hun mener at kona i serien ikke er den virkelige kona, men spilles av en skuespiller. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg tror hun mener at kona i serien ikke er den virkelige kona, men spilles av en skuespiller. Å, sånn ja. Jaja, har hverken sett serien eller oppsøkt Otto privat så da skal jeg i grunnen bare tusle stille og rolig ut av tråden ;-) 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Det ligger ihvertfall i riktig område. Ja det ligger i riktig område. Derfor jeg er litt i tvil. Er godt kjent der, trodde han bodde i en gate der det er trehus og ikke de typiske "arbeiderhusene". Som er karakteristiske for Ullevål Hageby. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Pst. Kona er ikke skuespiller men danser.. Jeg vet det. Har sett mange balletter med Ingrid Lorentzen ) Mente, som "vet adressen" skrev, at det var en skuespiller som spilte kona i programmet 0 Siter
laban Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg vet det. Har sett mange balletter med Ingrid Lorentzen ) Mente, som "vet adressen" skrev, at det var en skuespiller som spilte kona i programmet Er det ikke eks-kona til Harald Eia som spiller Ottos kone? Anne Ryg eller hva hun heter? Hun er skuespiller - og veldig imot sånn "utbretting av privatlivet" på ordentlig. Hun fikk Se og Hør dømt i Pressens faglige utvalg for å trykke et bilde av ungen deres. Så hun synes sikkert det er en morsom rolle. 0 Siter
Axcia Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Er det ikke eks-kona til Harald Eia som spiller Ottos kone? Anne Ryg eller hva hun heter? Hun er skuespiller - og veldig imot sånn "utbretting av privatlivet" på ordentlig. Hun fikk Se og Hør dømt i Pressens faglige utvalg for å trykke et bilde av ungen deres. Så hun synes sikkert det er en morsom rolle. Du har helt rett. Det er Anne Ryg som spiller Ingrids rolle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.