Gå til innhold

Smoothies - hvordan ta med seg?

Anbefalte innlegg

Gjest smurferosa
Skrevet

Jeg er en smoothiefantast og er nesten avhengig. Jeg kan nesten ta hjemmekontor en dag bare for å ha tilgang til mine egne perfekte smoothies... Jeg er fullstendig klar over at det selges ulike sorter på markedet, men de er både dyre, selges i for små porsjoner og inneholder mange unødvendige usunne ingredienser.

Derfor lurer jeg på om noen har tips til hvordan jeg kan ta med meg min hjemmelagede smoothies på jobb, uten at det vil gå utover holdbarheten eller temperaturen (har selvsagt kjøleskap på jobb)..

Skrevet

Jeg fyller tomme eksempelvis oliven eller picklesglass HELT fullt og setter det i kjøleskapet. Da begynner ikke frukten å oksydere, men er fresh og fristende til lunsj :)

Gjest smooth'e
Skrevet

Kan du ikke bare fylle en flaske da? Jeg kjøper en liten flaske bendit smoothie, og den holder seg fra jeg går hjemmefra til jeg går på jobb. Dette gjelder porsjoner for en dag, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...