Gå til innhold

Å nei, Ludvigsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun freste da de flyttet Barne-TV fra NRK, nå i vinter.

Kl. 1800 skal det være Barne-TV på (vår) kanal 1, det er en naturlov... :-)

Hakuna matata! Tror dette er fra sommeren 1997:

http://nb-no.facebook.com/profile/pic.php?oid=AAAAAwAgACAAAAAJkqjglaTq66hqKGTVJpfg32Nl8pbg9ihDHyK5y7fbYoSITDvFobBDtRpHWfgHxZgyK9Gcq_MKFpI-acGNH1-L-jsLwBjnhciE_FF9ggZw-6VRfGIoEtw41L0PPjQAHuG_&size=normal

Jeg blir helt nostalgisk av laban og annlovinda. Min datter fyller 20 til høsten og har akkurat de samme minnene.

Skrevet

Hun freste da de flyttet Barne-TV fra NRK, nå i vinter.

Kl. 1800 skal det være Barne-TV på (vår) kanal 1, det er en naturlov... :-)

Hakuna matata! Tror dette er fra sommeren 1997:

http://nb-no.facebook.com/profile/pic.php?oid=AAAAAwAgACAAAAAJkqjglaTq66hqKGTVJpfg32Nl8pbg9ihDHyK5y7fbYoSITDvFobBDtRpHWfgHxZgyK9Gcq_MKFpI-acGNH1-L-jsLwBjnhciE_FF9ggZw-6VRfGIoEtw41L0PPjQAHuG_&size=normal

Hva med Dyrene fra dyreskogen,- det er et av de hellige minner fra min 20-åring... Og Mummi! :-)

Skrevet

Hva med Dyrene fra dyreskogen,- det er et av de hellige minner fra min 20-åring... Og Mummi! :-)

Flukta frå dyreskogen som gikk på søndager? Ca. 300 episoder på ganske saftig nynorsk? Tror nok hun husker den, ja.

Nå ødelegger vi minnetråden til Ludvigsen, det var ikke meningen (selv om det vel var jeg som begynte).

Skrevet

Jeg blir helt nostalgisk av laban og annlovinda. Min datter fyller 20 til høsten og har akkurat de samme minnene.

Det ligger mye fint på YouTube for den som er i mimrehjørnet mht. Barne-TV fra 90-tallet.

Det er mange vignettmelodier jeg ikke får ut av hodet. Vi hadde massevis av kassetter med sanger fra Barne-TV. De fleste var jo bare dritt i forhold til Knudsen & Ludvigsen, men de sitter allikevel...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. Ingen så noen ting, så jeg tror det var grevlingen som tok han.

Tror du den kom ned fra taket?

Skrevet

Hvorfor det?

Syns du det er uforståelig at folk syns det er tragisk og trist at en personlighet av Lorentzens kaliber, som har betydd så mye for så mange og på tvers av generasjoner, brått har gått bort i en alder av 62 år? Hm, du slutter ikke å forundre meg Hidi.

Skrevet

Trist. Han var en barndomshelt.

Det som er så godt med sånne som K&L er at de var barndomshelter for oss, men i all deres tidløshet ble de også barndomshelr for min jr. Ikke mange greier det kunststykket å binde generasjoner sammen!

Skrevet

Det som er så godt med sånne som K&L er at de var barndomshelter for oss, men i all deres tidløshet ble de også barndomshelr for min jr. Ikke mange greier det kunststykket å binde generasjoner sammen!

Det er jeg helt enig i. Begge mine unger er også glade i K&L.

Skrevet

Vet ikke hvor mange ganger jeg så på sesam stasjon i sin tid. Og vi har også brukt mange timer med løvenes konge, alle filmene.

Også er alle de typiske barneprogrammene blitt dårligere i følge henne. Julemorgen er ikke skikkelig julemorgen lenger, er jo ikke de samme programlederne. Hehe. Min datter blir 20 i juni.

'' Julemorgen er ikke skikkelig julemorgen lenger, er jo ikke de samme programlederne.''

Julemorgen uten Nissa Nyberget er ikke julemorgen. Så enkelt er det.

Skrevet

*snufs* Han kan ikke bare forsvinne sånn - han har alltid vært der jo!

Skrevet

Enig! Det er to generasjoner i vårthus som har vokst opp med K&L.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...