Gjest humpa Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Hei, er det noen som har erfaring i å humpe rundt med krykker? Jeg har revet av framre korsbånd og et sidebånd i kneet, så jeg har skinne (ortose) på foten. Det er 3 uker siden skaden skjedde. I dag hovnet foten markant opp. Jeg har brukt krykkene litt mer en vanlig i dag - er det derfor? Jeg ble nervøs for blodpropp, men har ingen andre symptomer som varme eller smerte. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det kan jo være at du bare har holdt foten for lite opp i dag. Se det an litt. Får du smerter, eller blir foten rød og/eller varm, så ringer du legevakta 0 Siter
Gjest humpa Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det kan jo være at du bare har holdt foten for lite opp i dag. Se det an litt. Får du smerter, eller blir foten rød og/eller varm, så ringer du legevakta Takk! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.