Gå til innhold

Koffert på toget

Anbefalte innlegg

Gjest Regiona
Skrevet

I alt styret rundt askeskya, bestemte jeg meg for ikke å reise med fly for å besøke slekt i Trondheim til uka, jeg kjøpte likegodt togbilletter. Nå reiser jeg ikke så sjelden med tog, men det er kortere turer. Skal jeg langt, drar jeg med fly.

Så derfor lurer jeg på følgende: i de moderne vognene på regiontogene - er det "gammeldagse" hyller ved inngangen til bagasje da, eller er det bare slike over setene? Jeg kan overhode ikke løfte noe som helst over hodehøyde (jeg er lita) og i hvert fall ikke en tung kuffert. Var inne på NSBs sider og kikket på den siden som het Baggasje, og den var illsutrert med ei tynn, smal dame som løftet en diger koffert opp på hylla over setet. Har noen reist med regiontog nylig, og kan fortelle meg om det er satt av plass i hver vogn på gulvet eller i knehøyde noe sted?

Skrevet

Sist jeg reiste med tog var det hyller både i begge ender av vogna (gulv-til-tak) og over setene.

Gjest Regiona
Skrevet

Sist jeg reiste med tog var det hyller både i begge ender av vogna (gulv-til-tak) og over setene.

Takk for svar. Da satser jeg på det!

Skrevet

Jeg er heller ikke spesielt høy, og bruker hylla i en av endene av vogna. No problemo. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...