Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg er nemlig en av de få (?) damer som bare ikke kan fordra å shoppe klær til meg selv!

Jeg hater det! Finner aldri noe jeg liker og ender med å lete etter de samme plaggene om og om igjen. Og de plaggene er utrolig dølle! Sort sort sort..Magica fra Tryll! Ingen pynt, ingen snitt, olabukser og skinnjakke.

Får det bare ikke til jeg. Har et elendig kroppsbilde selv om jeg er høy og slank og føler meg som en flodhest når jeg skal prøve klær. Alle de fine plaggene på prøvedokka med midje på 38 cm ser bare grusomme ut på min midje som er 79cm! Aw!

Jeg liker klassiske plagg, Lange kjoler, rene snitt, innsving i livet. Men finner glorete farger på flagrende fasongløse plagg i enda verre mønster. Som er fine på andre og får meg til å se gravid ut.

Hater hater hater å shoppe! :0/

Skrevet

Livet er for kort til å være misfornøyd med seg selv..

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg hater også å kjøpe klær;)

Ikke pga min kropp, men fordi det er dødskjedelig...(

Akkurat nå så trenger jeg noe nytt, og blar gjennom katalog etter katalog, men jeg finner jo ingenting jeg liker...!

Skrevet

Akkurat nå så trenger jeg noe nytt, og blar gjennom katalog etter katalog, men jeg finner jo ingenting jeg liker...!

''Jeg hater også å kjøpe klær;)

Akkurat nå så trenger jeg noe nytt, og blar gjennom katalog etter katalog, men jeg finner jo ingenting jeg liker...!''

Signerer! Og "katalog" er ganske beskrivende for min del; når jeg MÅ ha noe håper jeg at jeg finner det online. Barna derimot, da kan vi tilbringe noen timer i butikker....

Gjest Dolores77
Skrevet

Det er jo bare rare klær i butikkene og katalogene nå...

sliter med å finne meg noe jeg :)

Men jeg elsker å shoppe - når jeg har masse penger :D

hvis jeg finner ting jeg liker dog, men sånn det er nå er det jo 0.5 % jeg liker.... så da kveles litt av gleden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er jo bare rare klær i butikkene og katalogene nå...

sliter med å finne meg noe jeg :)

Men jeg elsker å shoppe - når jeg har masse penger :D

hvis jeg finner ting jeg liker dog, men sånn det er nå er det jo 0.5 % jeg liker.... så da kveles litt av gleden.

He, he;)

Ikke sant..?

fargeklatten
Skrevet

Synes det er gøy å shoppe klær og moten med tunika som er nå er kjempekledelig på alle kropper. Mye bedre å skjule magen enn vise den i trange topper hvor den buler ut i flere etasjer.!

Mye farger og valgfritt om man vil ha mønster eller ei. Alt er jo lov.

Hurra for moten sommer 2010!

Skrevet

Jeg er heller ingen shopper. Men jeg har forbedret meg. Men for å klare å kjøpe noe så må jeg gå alene på salg. Kjøper gjerne Jean Paul. De har mye klassisk, og så holder klærne godt. (Så jeg slipper å shoppe på en stund igjen)

Når det er salg virker det som om de som jobber i butikken har nok å gjøre så jeg får gå i fred å lete.

Skrevet

Synes det er gøy å shoppe klær og moten med tunika som er nå er kjempekledelig på alle kropper. Mye bedre å skjule magen enn vise den i trange topper hvor den buler ut i flere etasjer.!

Mye farger og valgfritt om man vil ha mønster eller ei. Alt er jo lov.

Hurra for moten sommer 2010!

Jeg synes slike topper får den som har den til å virke enda større og mer bulkete jeg..

Skrevet

Jeg er heller ingen shopper. Men jeg har forbedret meg. Men for å klare å kjøpe noe så må jeg gå alene på salg. Kjøper gjerne Jean Paul. De har mye klassisk, og så holder klærne godt. (Så jeg slipper å shoppe på en stund igjen)

Når det er salg virker det som om de som jobber i butikken har nok å gjøre så jeg får gå i fred å lete.

Men det er jo så dyrt? Hva bruker folk når de shopper klær? Pr plagg mener jeg?

*lost*

Skrevet

Jeg er god til å kjøpe barnetøy, men ikke til meg selv. Jeg liker ingenting, og det som kunne vært brukbart, ser dumt ut på meg.

Vær glad du er høy. Jeg er 160 og finner ingenting som ikke er for langt eller for "damete". Jeg er normalvektig, men ikke syltynn (går greit inn i ca. str. 38), dessuten relativt kjønnsløs, så jeg ser bare teit ut i feminine greier som f.eks. utringede plagg. Har ofte vurdert å kjøpe gensere i str. XS eller S på herreavdelingen, der har de mer jeg anser for "normalt" enn på damestativene.

Dessuten har jeg korte bein. Må ha str. 30 eller 32 i bukselengde, og her i landet finnes det visst bare 34.

Klær er ikke viktig. Men selv jeg kan bli lei av plaggene når de blir altfor mange år gamle.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg eeeelsker å shoppe!!!:-) Og det resulterer i at jeg shopper alt for mye!

Skrevet

Jeg er god til å kjøpe barnetøy, men ikke til meg selv. Jeg liker ingenting, og det som kunne vært brukbart, ser dumt ut på meg.

Vær glad du er høy. Jeg er 160 og finner ingenting som ikke er for langt eller for "damete". Jeg er normalvektig, men ikke syltynn (går greit inn i ca. str. 38), dessuten relativt kjønnsløs, så jeg ser bare teit ut i feminine greier som f.eks. utringede plagg. Har ofte vurdert å kjøpe gensere i str. XS eller S på herreavdelingen, der har de mer jeg anser for "normalt" enn på damestativene.

Dessuten har jeg korte bein. Må ha str. 30 eller 32 i bukselengde, og her i landet finnes det visst bare 34.

Klær er ikke viktig. Men selv jeg kan bli lei av plaggene når de blir altfor mange år gamle.

Klær er ikke viktig for MEG nei. Men jeg ser jo at det har en viss innvirkning på hvordan man føler at folk møter en. Med vekt på "føler" da- :0)

Hm, der ja. Jeg er ute etter beskyttelse... huff. Så trasig å innse om seg selv at man er totalt kontrollfreak helt hysterisk stiv og vettskremt, i den grad at man til og med ser etter en "uniform" når man shopper! *skriiiik*

Gjest Elextra
Skrevet

Det er veldig opp og ned. Jeg elsker å shoppe klær når jeg er på reise og har tid - og akkurat da er jeg veldig god til dét :-).

Kan også synes det er morsomt med små impulsive handleturer - liker godt å ha noe nytt.

Men vil ikke si jeg generelt er veldig glad i å shoppe klær - bruker f.eks. aldri en hel lørdag i klesbutikker, med mindre det er noe spesielt jeg virkelig trenger, og slik handling er sjelden gøy.

Skrevet

Men det er jo så dyrt? Hva bruker folk når de shopper klær? Pr plagg mener jeg?

*lost*

Derfor er salg tingen:-)

Men å si noen pris pr. plagg er umulig.

Kanskje litt generelt. Sko er dyrest, så bukser og så gensere. Og så kommer alle andre småting da som sommerklær, undertøy, treningtøy.....

Men jeg har ting så lenge at den totalt utgiften ikke blir alt for høy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...