Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Ble litt betenkt i kveld. -Pappa, hvis mamma flyttet til et annet hus, ville du kjøpt en hund da?, kom det fra vesla. Det blir fortsatt ikke noe hund her i huset. Hun får nøye seg med meg ;o) 0 Siter
tiliti Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Her i huset har pappaen astma og allergi. Vesla kom med følgende kommentar: "Når (!) pappa dør, kan vi få oss hund eller katt da?" 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Her i huset har pappaen astma og allergi. Vesla kom med følgende kommentar: "Når (!) pappa dør, kan vi få oss hund eller katt da?" He he, huffda! Foreldrene til venninna hennes har skilt lag og pappaen har hund, så jeg tror hun ser på det som eneste løsningen på å få en hund, siden jeg er så steil. Skulle gjerne gitt ungene en hund, men jeg vet hvem som får ansvaret:-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Haha! Etter at foreldrene til bestevenninna i barnehagen hadde gått fra hverandre, kommenterte vesla (da 3,5 år) følgende: "Når vi er ferdige med min pappa, skal vi slutte her og få nytt hus." 0 Siter
Gjest var iberegnet Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 He he, huffda! Foreldrene til venninna hennes har skilt lag og pappaen har hund, så jeg tror hun ser på det som eneste løsningen på å få en hund, siden jeg er så steil. Skulle gjerne gitt ungene en hund, men jeg vet hvem som får ansvaret:-) Ja, det går ikke mange dagene før du har det hele og fulle ansvar ) Vi fikk hund her i huset for 8 uker siden, og etter en ukes tid, var det ikke å veldig poppis lengre. De koser fortsatt med hunden osv, men det er ikke samme stasen, og ikke samme iveren etter å gjøre noe for den. Men nå ville vi voksne også ha hund, så vi regnet jo med det da ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 For ett års tid siden kom vår, da, 3-åring med følgende: "Mamma, nå_ pappa flytter, kan vi få hund da?" "Men, pappa skal jo ikke flytte" - sier jeg. "Nei, men _når_ pappa flytter, da kan vi få hund". Det skal sies at pappa er allergisk mot hunder Og han kommer heller ikke til å bli byttet ut med en hund 0 Siter
laban Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Vi var bittelitt på gli med hensyn til kjæledyr (ikke hund eller katt, men kanskje kanin eller noe annet lite), siden det så dårlig ut med søsken til den eldste i sin tid. Det er ikke så rent sjelden at hun har sagt tydelig fra om at hun hadde foretrukket en kanin framfor lillebroren... 0 Siter
morsan Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Vi var bittelitt på gli med hensyn til kjæledyr (ikke hund eller katt, men kanskje kanin eller noe annet lite), siden det så dårlig ut med søsken til den eldste i sin tid. Det er ikke så rent sjelden at hun har sagt tydelig fra om at hun hadde foretrukket en kanin framfor lillebroren... ''Det er ikke så rent sjelden at hun har sagt tydelig fra om at hun hadde foretrukket en kanin framfor lillebroren...'' Kan også gjelde overfor storesøstre! :-) Ihvertfall hvis du bytter ut "kanin" med "hund"! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Ja, det går ikke mange dagene før du har det hele og fulle ansvar ) Vi fikk hund her i huset for 8 uker siden, og etter en ukes tid, var det ikke å veldig poppis lengre. De koser fortsatt med hunden osv, men det er ikke samme stasen, og ikke samme iveren etter å gjøre noe for den. Men nå ville vi voksne også ha hund, så vi regnet jo med det da ) Jeg regner med det ville blitt slik ja. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Hva svarte mannen din..? ;-) At det var en god ide aa bytte meg bort mot ei bikkje:) He he, neida han sa ikke det kan vel hende han tenkte det:) 0 Siter
frosken Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 At det var en god ide aa bytte meg bort mot ei bikkje:) He he, neida han sa ikke det kan vel hende han tenkte det:) ''At det var en god ide aa bytte meg bort mot ei bikkje:) He he, neida han sa ikke det kan vel hende han tenkte det:)'' Slike oppfatninger pleier ofte å endres etter en viss tid...*s* 0 Siter
org Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Far og sønn her er allergisk mot pelsdyr. Og i følge datra er de utbyttingstruet... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Far og sønn her er allergisk mot pelsdyr. Og i følge datra er de utbyttingstruet... ;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 ''At det var en god ide aa bytte meg bort mot ei bikkje:) He he, neida han sa ikke det kan vel hende han tenkte det:)'' Slike oppfatninger pleier ofte å endres etter en viss tid...*s* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.