EnolaGay Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 *Grmmmf* Her spratt det opp en side ut av intet i nettet og ligner på en Microsoftside som påstår at jeg har 25 (TYVEFEM!) trojanere... Uten at maskinen min så mye som hikker engang. Og det var NESTEN jeg spratt opp og HOPPET i det med begge beina, før jeg stusset på at jeg ikke så ordet Norton noe sted. *scanner i bakgrunnen* Forbanna frekke (/"&""¤#"/()== *hytter med neven* 0 Siter
Unni23 Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Håper du ikke lasted ned et program fra den nettsiden som scanner din cumputer. Da ber du om problemer! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. april 2010 Forfatter Skrevet 23. april 2010 Håper du ikke lasted ned et program fra den nettsiden som scanner din cumputer. Da ber du om problemer! Nei. Jeg så ikke ordet "Norton" noe sted og følgelig gikk jeg rett ut av nettet. Siden jeg skriver her så er jo maskinen min helt fin! ;o) 0 Siter
Unni23 Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Nei. Jeg så ikke ordet "Norton" noe sted og følgelig gikk jeg rett ut av nettet. Siden jeg skriver her så er jo maskinen min helt fin! ;o) Da kan vi kanskje kysse litt? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. april 2010 Forfatter Skrevet 23. april 2010 Da kan vi kanskje kysse litt? Nei takk. Jeg er gift! ;oP 0 Siter
Unni23 Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Nei takk. Jeg er gift! ;oP Jasså, det var trist! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.