Gå til innhold

Vennligst last ned dette viruset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Grmmmf* Her spratt det opp en side ut av intet i nettet og ligner på en Microsoftside som påstår at jeg har 25 (TYVEFEM!) trojanere... Uten at maskinen min så mye som hikker engang. Og det var NESTEN jeg spratt opp og HOPPET i det med begge beina, før jeg stusset på at jeg ikke så ordet Norton noe sted.

*scanner i bakgrunnen* Forbanna frekke (/"&""¤#"/()== *hytter med neven*

Skrevet

Håper du ikke lasted ned et program fra den nettsiden som scanner din cumputer. Da ber du om problemer!

Skrevet

Håper du ikke lasted ned et program fra den nettsiden som scanner din cumputer. Da ber du om problemer!

Nei. Jeg så ikke ordet "Norton" noe sted og følgelig gikk jeg rett ut av nettet. Siden jeg skriver her så er jo maskinen min helt fin! ;o)

Skrevet

Nei. Jeg så ikke ordet "Norton" noe sted og følgelig gikk jeg rett ut av nettet. Siden jeg skriver her så er jo maskinen min helt fin! ;o)

Da kan vi kanskje kysse litt? :)

Skrevet

Da kan vi kanskje kysse litt? :)

Nei takk. Jeg er gift! ;oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...