Ingrids1365381309 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dette er egentlig et forum for mennesker som har mistet et barn. Jeg har aldri opplevd det, men for tre år siden mistet jeg min samboer brått etter kortvarig sykdom. Jeg var da 19 år og hadde akkurat begynt på folkehøyskole. Jeg og samboeren hadde vært kjærester i 5 år og jeg hadde et helt liv planlagt sammen med ham. Problemet mitt i dag er at til tross for at jeg har forsonet meg med at han er død, og at sorgen jeg bærer på alltid vil være der sliter jeg med å knytte meg til nye mennesker. Jeg har et sterkt ønske å finne meg en ny, men sliter veldig med å ta initiativet. Det ender alltid med en one night stand eller bare samtaler og gode vennskap. Jeg har vært forelsket flere ganger, men tankene mine vandrer alltid til min døde samboer når jeg prøver meg på et nytt forhold. Jeg har gikk et år til psykolog etter hendelsen (på eget initiativ) for å slippe store plager med dette i etterkant, men jeg kjenner at jeg fortsatt bruker mye energi på sorg og savn. Hva gjør jeg, jeg har virkelig et sterkt ønske om et nytt forhold? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Så leit å lese om at du har mistet din samboer. Sorg og det å komme seg på bena igjen etter et slikt tap, kan ta lang tid er min egen, personlige erfaring... Som du sier selv, dette blir nok litt feil forum for spørsmålet ditt. Foreslår at du skriver dette i forum for psykiatri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.