Orio Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Fugler vil jeg tro er tryggere, glemte å nevne det i forrige svar. (Snakket da om pelsdyr.) Jeg vet at det er flere som sliter mye med allergi som kan ha fugler. Uansett er det kanskje lurt å ta det opp med fastlegen, og få tatt nye allergiprøver først. 0 Siter
Orio Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Takk for tips. Vi tok også fuglene våre ut i stua, slik at de kunne fly litt, og om sommeren tok vi buret ut også. Nå spurte jeg min kjære: "Vi skal ikke få oss en undulat da?" Og han svarte: "Hm" i en helt nøytral tone. Kanskje ikke han er så negativ lenger? Må nok jobbe videre med dette!!!!! Det er jo nesten et samtykke. :- ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Fugler vil jeg tro er tryggere, glemte å nevne det i forrige svar. (Snakket da om pelsdyr.) Jeg vet at det er flere som sliter mye med allergi som kan ha fugler. Uansett er det kanskje lurt å ta det opp med fastlegen, og få tatt nye allergiprøver først. Fugler er blant verstingene når det kommer til allergier! De gir fra seg store mengder støv når de flyr og flakser med vingene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.