Gå til innhold

Ansiktstransplantasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7094379

Ohh du store kineser... *stirre* Det der er groteskt og og...

At det går an! Og så fint for stakkaren som manglet ansikt, men så.. *stum*

Hadde du takket ja til et ansikt? Jeg tror psyken min ville vært så ødelagt av noe slikt at de hadde avlivet meg av ren medlidenhet! Håper de hadde i alle fall. *grøsser*

Skrevet

Hvorfor synes du det var grotesk da? Flott at noen leger ordnet en skjønnhetsoperasjon til ham, hvis jeg hadde fått ødelagt ansiktet slik og kunne blitt operert så hadde jeg vært superglad

Skrevet

Når man er mamma gjør man alt for å overleve for barnas skyld, så jeg hadde garantert vært lykkelig over å få leve selv om jeg måtte fått et nytt ansikt :)

Skrevet

Hvorfor synes du det var grotesk da? Flott at noen leger ordnet en skjønnhetsoperasjon til ham, hvis jeg hadde fått ødelagt ansiktet slik og kunne blitt operert så hadde jeg vært superglad

Fordi delene kom fra en død person. Folk er forskjellige der gitt, noen ser "teknisk" på det, andre (som meg) flipper.

Javisst flott for stakkaren! Helt enig. Men kjenner at beina har lyst til å løpe i alle retninger alikevel! :0O

Skrevet

Ja, hvis jeg hadde så skadet ansikt som denne mannen hadde jeg gladelig tatt imot ansiktstransplantasjon.

Skrevet

Fordi delene kom fra en død person. Folk er forskjellige der gitt, noen ser "teknisk" på det, andre (som meg) flipper.

Javisst flott for stakkaren! Helt enig. Men kjenner at beina har lyst til å løpe i alle retninger alikevel! :0O

Hehe, nei, jeg blir nok veldig teknisk.

Skrevet

''Fordi delene kom fra en død person.''

Hvor tror du man henter hjerter til hjertetransplantasjoner fra da?

Gjest men det er meg
Skrevet

Synes ikke det der var grotesk i hele tatt jeg.

Enda en mulighet for transplantasjon som jeg støtter fullt ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...