EnolaGay Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7094379 Ohh du store kineser... *stirre* Det der er groteskt og og... At det går an! Og så fint for stakkaren som manglet ansikt, men så.. *stum* Hadde du takket ja til et ansikt? Jeg tror psyken min ville vært så ødelagt av noe slikt at de hadde avlivet meg av ren medlidenhet! Håper de hadde i alle fall. *grøsser* 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Hvorfor synes du det var grotesk da? Flott at noen leger ordnet en skjønnhetsoperasjon til ham, hvis jeg hadde fått ødelagt ansiktet slik og kunne blitt operert så hadde jeg vært superglad 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Når man er mamma gjør man alt for å overleve for barnas skyld, så jeg hadde garantert vært lykkelig over å få leve selv om jeg måtte fått et nytt ansikt 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. april 2010 Forfatter Skrevet 23. april 2010 Hvorfor synes du det var grotesk da? Flott at noen leger ordnet en skjønnhetsoperasjon til ham, hvis jeg hadde fått ødelagt ansiktet slik og kunne blitt operert så hadde jeg vært superglad Fordi delene kom fra en død person. Folk er forskjellige der gitt, noen ser "teknisk" på det, andre (som meg) flipper. Javisst flott for stakkaren! Helt enig. Men kjenner at beina har lyst til å løpe i alle retninger alikevel! :0O 0 Siter
morsan Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Ja, hvis jeg hadde så skadet ansikt som denne mannen hadde jeg gladelig tatt imot ansiktstransplantasjon. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Fordi delene kom fra en død person. Folk er forskjellige der gitt, noen ser "teknisk" på det, andre (som meg) flipper. Javisst flott for stakkaren! Helt enig. Men kjenner at beina har lyst til å løpe i alle retninger alikevel! :0O Hehe, nei, jeg blir nok veldig teknisk. 0 Siter
morsan Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Fordi delene kom fra en død person. Folk er forskjellige der gitt, noen ser "teknisk" på det, andre (som meg) flipper. Javisst flott for stakkaren! Helt enig. Men kjenner at beina har lyst til å løpe i alle retninger alikevel! :0O ''Fordi delene kom fra en død person.'' Hvor tror du man henter hjerter til hjertetransplantasjoner fra da? 0 Siter
Gjest men det er meg Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Synes ikke det der var grotesk i hele tatt jeg. Enda en mulighet for transplantasjon som jeg støtter fullt ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.