Gå til innhold

Tora Bergstrøm er UT!!

Anbefalte innlegg

Gjest mener jeg
Skrevet

Men hvis det er sant, at hun hadde en affære med ham (seksuelt), så fortjente Jonas Bergstrøm sannelig å bli avslørt på denne måten!

Fortjente hun det?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Dorthe

4

• Sør

3

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikkenavn
Skrevet

Fortjente hun det?

Hvem? Tora elle Madeleine?

Gjest verinoca
Skrevet

Hun hadde vel ikke anelse om hvem hun egentlig var sammen med. Hvilke nordmenn kjenner utseende til forloveden til Madde og Victoria liksom? Og forsåvidt kan det være greit å vite at forloveden din er utro før man gifter seg enn å finne det ut seinere etter at man er gift og de kretser er det vel ingen vei tilbake. Ser ut til at Kungen og Silvia er atskillig strengere enn Kongen og Sonja.

Mener å ha fått med meg at det hele skjedde i Stockholm.. Hvordan kan man da unngå å få med seg at den man snakker med (regner med de hadde et visst forløp av normal sosial omgang før de hoppet i høyet) uten å merke at det er noe spesielt?

VIlle ikke andre mennesker kikket? Har han ikke livvakter, tro? Noen har garantert hvisket, evt ropt at det der er jo Jonas, forloveden til Madde.

At hun ikke visste hvem han var, er helt usannsynlig på meg. :-)

Gjest mener jeg
Skrevet

Hvem? Tora elle Madeleine?

Tora var selvfølgelig uheldig med sexpartneren sin, men jeg tenker selvsagt ikke på henne.

Skrevet

Mener å ha fått med meg at det hele skjedde i Stockholm.. Hvordan kan man da unngå å få med seg at den man snakker med (regner med de hadde et visst forløp av normal sosial omgang før de hoppet i høyet) uten å merke at det er noe spesielt?

VIlle ikke andre mennesker kikket? Har han ikke livvakter, tro? Noen har garantert hvisket, evt ropt at det der er jo Jonas, forloveden til Madde.

Dette skjedde ikke denne vinteren, men i FJOR vinter, dvs lenge før de forlovet seg. Hvor mye skriverier og bilder hadde det vært i norsk media av denne fyren på det tidspunktet, med unntak for Se & Hør?

Det skjedde dessuten i Åre.

''Hvordan kan man da unngå å få med seg at den man snakker med (regner med de hadde et visst forløp av normal sosial omgang før de hoppet i høyet) uten å merke at det er noe spesielt?''

Tror du alle utro menn forteller til den de sjekker opp for en one night stand at de er 'opptatt'?

''VIlle ikke andre mennesker kikket?''

I følge det jeg har lest var det flere som så at de satt tett sammen og at de dro sammen fra utestedet i en taxi, og ryktene om utroskapen har versert lenge. Men hva gjør "folk flest" i en slik situasjon, da? Jeg så en gang to kolleger, som var gift på hver sin kant, råkline på firmafest. Jeg gikk ikke bort til dem og sa dem noen pauli ord...

'' Har han ikke livvakter, tro?''

Neppe! Han var ikke forlovet med prinsessen da.

''Noen har garantert hvisket, evt ropt at det der er jo Jonas, forloveden til Madde. ''

At det har vært hvisket om det, er nok riktig. Jeg leste et sted at Jonas ble oppringt fra journalister i etterkant av helgen i Åre for å be om kommentar til utroskapsrykter.

''At hun ikke visste hvem han var, er helt usannsynlig på meg. :-)''

Visste du hvem han var for ca halvannet år siden, da?

Gjest verinoca
Skrevet

Dette skjedde ikke denne vinteren, men i FJOR vinter, dvs lenge før de forlovet seg. Hvor mye skriverier og bilder hadde det vært i norsk media av denne fyren på det tidspunktet, med unntak for Se & Hør?

''Hvordan kan man da unngå å få med seg at den man snakker med (regner med de hadde et visst forløp av normal sosial omgang før de hoppet i høyet) uten å merke at det er noe spesielt?''

Tror du alle utro menn forteller til den de sjekker opp for en one night stand at de er 'opptatt'?

I følge det jeg har lest var det flere som så at de satt tett sammen og at de dro sammen fra utestedet i en taxi, og ryktene om utroskapen har versert lenge. Men hva gjør "folk flest" i en slik situasjon, da? Jeg så en gang to kolleger, som var gift på hver sin kant, råkline på firmafest. Jeg gikk ikke bort til dem og sa dem noen pauli ord...

''Noen har garantert hvisket, evt ropt at det der er jo Jonas, forloveden til Madde. ''

At det har vært hvisket om det, er nok riktig. Jeg leste et sted at Jonas ble oppringt fra journalister i etterkant av helgen i Åre for å be om kommentar til utroskapsrykter.

Hm, du vet en del mer om dette enn meg, mitt innlegg var tankespinn :-)

brilleslangen
Skrevet

Kanskje de rett og slett gifta seg den kvelden i Åre? ;-) Ikke rart prinsessa ikke ville være forlovet med en gidt mann! ;-)

LOL :-)

Skrevet

''Visste du hvem han var for ca halvannet år siden, da?''

Hadde aldri kjent han igjen på en hypotetisk bytur i kveld heller, men er småstolt over å snart huske navnet :-)

Ifølge tråden her angrer Tora på intervjuet i "Se&Hør" - nok et eksempel på at bladet utnytter umodne / uerfarne mennesker kommersielt - profitten er som alltid viktigere enn menneskelige hensyn :-(

Skrevet

Hadde aldri kjent han igjen på en hypotetisk bytur i kveld heller, men er småstolt over å snart huske navnet :-)

Ifølge tråden her angrer Tora på intervjuet i "Se&Hør" - nok et eksempel på at bladet utnytter umodne / uerfarne mennesker kommersielt - profitten er som alltid viktigere enn menneskelige hensyn :-(

''Ifølge tråden her angrer Tora på intervjuet i "Se&Hør" - nok et eksempel på at bladet utnytter umodne / uerfarne mennesker kommersielt - profitten er som alltid viktigere enn menneskelige hensyn :-(''

Helt enig i det. Men samtidig må man forvente _litt_ av 21-åringer også, når det gjelder media.

Gjest verinoca
Skrevet

Forøvrig, _jeg_ har aldri visst hvem han var, men regnet med at andre rundt dem i Sverige godt visste det, og dermed mer enn gjerne ville fortelle dette til hun Tora. :-)

Gjest trist jente
Skrevet

Både DOL og alt på nettet mitt er sperret for reklame og annonser;)

Jeg hater all form for reklame, og jeg liker å lese på nettet uten forstyrrende, irriterende reklame.

''Både DOL og alt på nettet mitt er sperret for reklame og annonser;)

''

Hvordan får du til det? Skulle gjerne sluppet unna.

Skrevet

Forøvrig, _jeg_ har aldri visst hvem han var, men regnet med at andre rundt dem i Sverige godt visste det, og dermed mer enn gjerne ville fortelle dette til hun Tora. :-)

...men Åre er kanskje et slikt sted som oversvømmes av nordmenn? (litt usikker på det der, men har det for meg at Åre ligger kjempenærme grensen til Norge.)

Gjest verinoca
Skrevet

...men Åre er kanskje et slikt sted som oversvømmes av nordmenn? (litt usikker på det der, men har det for meg at Åre ligger kjempenærme grensen til Norge.)

Aner ikke :o)

Skrevet

''Ifølge tråden her angrer Tora på intervjuet i "Se&Hør" - nok et eksempel på at bladet utnytter umodne / uerfarne mennesker kommersielt - profitten er som alltid viktigere enn menneskelige hensyn :-(''

Helt enig i det. Men samtidig må man forvente _litt_ av 21-åringer også, når det gjelder media.

''Helt enig i det. Men samtidig må man forvente _litt_ av 21-åringer også, når det gjelder media.''

Tiltredes, og særlig mediamessig i våre dager!

Men uten at jeg kjenner Tora, antar jeg at "Se&Hør" har sine metoder (uten å ha lest boka til eks-journalisten eller sett filmen, kun intervjuer og omtaler) :-)

Konklusjon: Dumt av henne, og direkte utnytting av "Se&Hør".

Skrevet

''Forøvrig, _jeg_ har aldri visst hvem han var, men regnet med at andre rundt dem i Sverige godt visste det, og dermed mer enn gjerne ville fortelle dette til hun Tora. :-)''

Hmmff, godt poeng ;-)

Skrevet

Jeg regner med at svensker er som nordmenn jeg, vi kikker ikke og later som vi ikke vet hvem kjendiser er når vi møter dem. Den eneste gangen jeg har kikket på de kongelige var i fjor da de var her 17.mai og vi gikk bort til gata for å vinke. Og vi var nesten de eneste som gadd det, folk blåste i det. Og da var det offisielt.

Gjest hoppla
Skrevet

Så vidt jeg har forstått, har denne Tora ikke gått til mediene selv. Ryktene har versert blant annet i håndballmiljøet hennes, hun har jo helt sikkert fortalt det til noen venninner som en morsom historie. Så fikk Se & Hør snusen i det ifjor sommer, og hun har sikkert innrømmet at det er sant - og så er kjøret igang.

Man bør ikke alltid tro at dem som er på forsiden av Dagbladet eller Se&Hør har gjort det av egen fri vilje og for betaling. Da tillegger man disse tabloidene alt for mye integritet.

Skrevet

Åre ligger etpar timers kjøring fra trondheimsområdet og er et populært skiutfartssted for ungdom.

Tror nok de er like vant til nordmenn i Åre som i Strømstad.

Skrevet

Åre ligger etpar timers kjøring fra trondheimsområdet og er et populært skiutfartssted for ungdom.

Tror nok de er like vant til nordmenn i Åre som i Strømstad.

Ja, det var det jeg trodde, takk for oppklaringen.

Da kan det jo bety at Jonas & Tora var mest omringet av nordmenn som sikkert ikke visste hvem han var.

Og dessuten: Om det var svensker som visste hvem hhan var: Lurer på hvordan nordmenn flest ville reagert dersom man hadde sett Ari Behn flørte med en dame på et utested - ville man "tenkt sitt" eller ville man gått bort til henne for å sørge for at hun forstår at hun innlater seg på en mann som ikke bare er opptatt, men dertil med en prinsesse?

Jeg tror de fleste og meg selv innbefattet ville fulgt alternativ 1....

Skrevet

Ja, det var det jeg trodde, takk for oppklaringen.

Da kan det jo bety at Jonas & Tora var mest omringet av nordmenn som sikkert ikke visste hvem han var.

Og dessuten: Om det var svensker som visste hvem hhan var: Lurer på hvordan nordmenn flest ville reagert dersom man hadde sett Ari Behn flørte med en dame på et utested - ville man "tenkt sitt" eller ville man gått bort til henne for å sørge for at hun forstår at hun innlater seg på en mann som ikke bare er opptatt, men dertil med en prinsesse?

Jeg tror de fleste og meg selv innbefattet ville fulgt alternativ 1....

I et slikt tilfelle hadde jeg antakelig tenkt værsågod og velbekomme, og passet på å ikke komme med på noen bilder.

Det er ikke mitt ansvar å advare uvitende svensker eller noen andre, mot Ari Behn, Rune Rudberg eller hvem det måtte være. Skal de absolutt åpne hele pakka med én gang, får de granske papiret selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...