Gå til innhold

Tora Bergstrøm er UT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et slikt tilfelle hadde jeg antakelig tenkt værsågod og velbekomme, og passet på å ikke komme med på noen bilder.

Det er ikke mitt ansvar å advare uvitende svensker eller noen andre, mot Ari Behn, Rune Rudberg eller hvem det måtte være. Skal de absolutt åpne hele pakka med én gang, får de granske papiret selv.

:-D

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Dorthe

4

• Sør

3

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

''Både DOL og alt på nettet mitt er sperret for reklame og annonser;)

''

Hvordan får du til det? Skulle gjerne sluppet unna.

Det ordnet min sønn, så jeg aner ikke, dessverre...Har null innsikt i dataverdenen;(

Få en datakyndig til å hjelpe deg;))

Gjest Buu så kvalmt
Skrevet

Ja, det var det jeg trodde, takk for oppklaringen.

Da kan det jo bety at Jonas & Tora var mest omringet av nordmenn som sikkert ikke visste hvem han var.

Og dessuten: Om det var svensker som visste hvem hhan var: Lurer på hvordan nordmenn flest ville reagert dersom man hadde sett Ari Behn flørte med en dame på et utested - ville man "tenkt sitt" eller ville man gått bort til henne for å sørge for at hun forstår at hun innlater seg på en mann som ikke bare er opptatt, men dertil med en prinsesse?

Jeg tror de fleste og meg selv innbefattet ville fulgt alternativ 1....

Hvorfor bruker dere hele tiden Ari Behn som eksempel?

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Madeleine skal være sjeleglad for at det kommer ut nå, ikke etter bryllupet! Og at denne Tora har gjort noe galt, stemmer vel ikke, hun visste ikke hvem han var engang, han brukte et annet navn da hun traff ham. At hun går ut i avisen med det er en annen ting, hun fikk t.o.m. penger for det. Men mener at den eneste som har gjort noe galt her, er den "vordende brudgom", hva i alle dager tenkte han på?

Skrevet

Fordi han er sammen med et barn av kongen som ikke er nærmest arveberettiget til tronen, og derfor den eneste i Norge som kan sammenlignes med Madeleines (eller Carl phillips) kjærester.

Man kunne kanskje vurdert å bruke Johan Martin Ferner, prinsesse Astrids mann.

Poenget er ikke å påstå at Ari Behn har gjort det samme som Jonas Bergstrøm, men å bruke det som et eksempel på et tenkt tilfelle.

(Og for å spørre deg om noe: Hvorfor underskriver du med Buu så kvalmt??)

Gjest Elextra
Skrevet

''Hvorfor bruker dere hele tiden Ari Behn som eksempel?''

Hvor mange andre kjente og relevante eksempler finnes (dvs. menigmenn som forlover seg med en prinsesse)?

Annonse

Skrevet

''Hvorfor bruker dere hele tiden Ari Behn som eksempel?''

Hvor mange andre kjente og relevante eksempler finnes (dvs. menigmenn som forlover seg med en prinsesse)?

...som nevnt under kunne man jo benyttet seg av Johan Martin Ferner! Eller Erling Loretnzen! *hee he*

Skrevet

:-D

Er det ikke Jonas som heter Bergstrøm, forresten - ikke Tora?

Ikke at jeg er å stole på verken når det gjelder navn eller kongelige.

Gjest Elextra
Skrevet

...som nevnt under kunne man jo benyttet seg av Johan Martin Ferner! Eller Erling Loretnzen! *hee he*

''...som nevnt under kunne man jo benyttet seg av Johan Martin Ferner! Eller Erling Loretnzen! *hee he*''

Men levde ikke de i steinalderen (min sønn trodde tidligere at steinalderen var omtrent da jeg var liten)?

Skrevet

''...som nevnt under kunne man jo benyttet seg av Johan Martin Ferner! Eller Erling Loretnzen! *hee he*''

Men levde ikke de i steinalderen (min sønn trodde tidligere at steinalderen var omtrent da jeg var liten)?

Og du hadde dinosaurer som kjæledyr, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Er det ikke Jonas som heter Bergstrøm, forresten - ikke Tora?

Ikke at jeg er å stole på verken når det gjelder navn eller kongelige.

Jo, du har helt rett :-) Det blir kommentert av bl a brilleslangen lenger opp :-)

Skrevet

Hvis du var barn i steinalderen, må Ferner og Lorentzen sist har vært på sjekker'n i kamro silur! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...