EnolaGay Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Er sidene nede? *ergelig* Om man ikke får sendt kort så blir pengene sene, og det er så kjedelig når det er DE som rører...*snurt* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Logg inn før siste tidsfrist, er mitt råd! Men klart det er irriterende hvis pengene blir forsinket! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. april 2010 Forfatter Skrevet 24. april 2010 Logg inn før siste tidsfrist, er mitt råd! Men klart det er irriterende hvis pengene blir forsinket! Pleier å sende kort ¨på lørdager rundt disse tider jeg, Men nå får jeg bare blank side med den berømmelige can not display bladi bla. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Pleier å sende kort ¨på lørdager rundt disse tider jeg, Men nå får jeg bare blank side med den berømmelige can not display bladi bla. Jeg kom inn...Så da vet ikke jeg...? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. april 2010 Forfatter Skrevet 24. april 2010 Jeg kom inn...Så da vet ikke jeg...? Akkurat. Even Beinløs i koblinga mi da. Får prøve senere. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. april 2010 Forfatter Skrevet 24. april 2010 Jeg kom inn...Så da vet ikke jeg...? Faaaaantastisk. Jeg kan surfe vilt og hemnigsløst rundt i hele NAV, men den siden med logg inn MIN id greia er blank og vil ikke. *knurr* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Jeg var akkurat inne og leverte mitt meldekort, så siden fungerte helt fint hos meg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Faaaaantastisk. Jeg kan surfe vilt og hemnigsløst rundt i hele NAV, men den siden med logg inn MIN id greia er blank og vil ikke. *knurr* Hvor langt inn kommer du da? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Prøv å gå inn via denne linken: https://www.nav.no/sbl/arbeid/innlogging?execution=e1s1 Det hender der funker og gå inn via link. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. april 2010 Forfatter Skrevet 24. april 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1272113064' post='4345676] Prøv å gå inn via denne linken: https://www.nav.no/sbl/arbeid/innlogging?execution=e1s1 Det hender der funker og gå inn via link. Ikke tale om! Klikker på logg inn og får nåtting. *sur* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Ikke tale om! Klikker på logg inn og får nåtting. *sur* Usj. Tvangsparing fra NAV sin side kanskje? Nå har EnolaGay tenkt å bruke penger i starten av neste uke, og det vil vi ha oss frabedt! ;o) Kjipt da, for til senere levering, til senere utbetaling. Prøv en annen nettleser kanskje? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. april 2010 Forfatter Skrevet 24. april 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1272113731' post='4345682] Usj. Tvangsparing fra NAV sin side kanskje? Nå har EnolaGay tenkt å bruke penger i starten av neste uke, og det vil vi ha oss frabedt! ;o) Kjipt da, for til senere levering, til senere utbetaling. Prøv en annen nettleser kanskje? Ja og nå fikk jeg faen meg beskjed om feil passord og så sperret de...makan! Nei dette får vente til mandag! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Ja og nå fikk jeg faen meg beskjed om feil passord og så sperret de...makan! Nei dette får vente til mandag! Har du snakket med noen på NAV i det siste...? Kanskje noen har et horn i siden til deg..... Måtte bare spørre;))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.