Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sidene nede? *ergelig* Om man ikke får sendt kort så blir pengene sene, og det er så kjedelig når det er DE som rører...*snurt*

hidi, the scorpion
Skrevet

Logg inn før siste tidsfrist, er mitt råd! Men klart det er irriterende hvis pengene blir forsinket!

Skrevet

Logg inn før siste tidsfrist, er mitt råd! Men klart det er irriterende hvis pengene blir forsinket!

Pleier å sende kort ¨på lørdager rundt disse tider jeg, Men nå får jeg bare blank side med den berømmelige can not display bladi bla.

hidi, the scorpion
Skrevet

Pleier å sende kort ¨på lørdager rundt disse tider jeg, Men nå får jeg bare blank side med den berømmelige can not display bladi bla.

Jeg kom inn...Så da vet ikke jeg...?

Skrevet

Akkurat. Even Beinløs i koblinga mi da. Får prøve senere.

Skrevet

Faaaaantastisk. Jeg kan surfe vilt og hemnigsløst rundt i hele NAV, men den siden med logg inn MIN id greia er blank og vil ikke.

*knurr*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg var akkurat inne og leverte mitt meldekort, så siden fungerte helt fint hos meg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Faaaaantastisk. Jeg kan surfe vilt og hemnigsløst rundt i hele NAV, men den siden med logg inn MIN id greia er blank og vil ikke.

*knurr*

Hvor langt inn kommer du da?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ikke tale om! Klikker på logg inn og får nåtting. *sur*

Usj. Tvangsparing fra NAV sin side kanskje? Nå har EnolaGay tenkt å bruke penger i starten av neste uke, og det vil vi ha oss frabedt!

;o)

Kjipt da, for til senere levering, til senere utbetaling. Prøv en annen nettleser kanskje?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1272113731' post='4345682]

Usj. Tvangsparing fra NAV sin side kanskje? Nå har EnolaGay tenkt å bruke penger i starten av neste uke, og det vil vi ha oss frabedt!

;o)

Kjipt da, for til senere levering, til senere utbetaling. Prøv en annen nettleser kanskje?

Ja og nå fikk jeg faen meg beskjed om feil passord og så sperret de...makan! Nei dette får vente til mandag!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja og nå fikk jeg faen meg beskjed om feil passord og så sperret de...makan! Nei dette får vente til mandag!

Har du snakket med noen på NAV i det siste...? Kanskje noen har et horn i siden til deg.....;)

Måtte bare spørre;)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...