cathlin Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 ''Det med havregryn snakket Lillemus også om. Da blir det jo en slags frokost, føler jeg. Det er bra!'' Nei, Lillemus har snakket om havrekli eller kruskakli. ) Jaja, nesten det samme. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 Ungene elsker smoothies. Jeg pleier å lage av ett beger lettyoghurt (Datra drikker ikke melk, så dette er snikinnføring av kalsium!), en neve frosne jordbær og litt appelsinjuice for å tynne ut konsistensen. Ikke sjokkomelk heller? Ellers, takk for tips! 0 Siter
pastell Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nam. Kjøper du frosne bær? Innbilder meg at det er dyrt. Fins det ikke noen billig-smoothies? Blåbærne plukket jeg i fjor sommer, men du får også kjøpt i butikkene. Jordbær og bringebær kjøper jeg frosne. På Rema og OBS selger de også frosne smoothieblandinger av forskjellige typer. Jeg er ikke så glad i de med mango, de synes jeg er for søte. Men, smak og behag:-) Bare prøv deg frem, det er masse godt å velge i. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 Blåbærne plukket jeg i fjor sommer, men du får også kjøpt i butikkene. Jordbær og bringebær kjøper jeg frosne. På Rema og OBS selger de også frosne smoothieblandinger av forskjellige typer. Jeg er ikke så glad i de med mango, de synes jeg er for søte. Men, smak og behag:-) Bare prøv deg frem, det er masse godt å velge i. Jeg eeeeeeelsker mango! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.