Gå til innhold

Fra sjel til sjel

Anbefalte innlegg

Gjest ånden i flasken
Skrevet

Til de som følger med på "fra sjel til sjel", tror dere på dette? Jeg synes det virker litt for rart HVIS det er sant. At hun dama virkelig har kontakt med de avdøde slektningene. Og hvis det IKKE er sant, altså at ting er planlagt osv. så synes jeg det er en krenkelse å sende slikt humbug og lureri.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• løvinne71

9

• Colette

1

• Rith

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvsagt er det ikke sant. Det er eventyr for voksne, og de gjør det akkurat passe "spennende" at noen diskuterer det og sier "kanskje", for da får annonsørene til TV-programmet flest seere.

Med vennlig hilsen

Gjest ånden i flasken
Skrevet

Selvsagt er det ikke sant. Det er eventyr for voksne, og de gjør det akkurat passe "spennende" at noen diskuterer det og sier "kanskje", for da får annonsørene til TV-programmet flest seere.

Med vennlig hilsen

OK, det mener du, men har du noe å underbygge det med? Det burde jo ikke være lov å sende slikt og lure oss på den måten, det er derfor jeg grunder på om det virkelig kan være sant eller ikke... Finnes det ikke lover mot å gi falske opplysninger på TV. Hvis det skulle være fiction alt sammen, så har dem å opplyse oss om det, jeg akter ikke å bli LURT!

Skrevet

OK, det mener du, men har du noe å underbygge det med? Det burde jo ikke være lov å sende slikt og lure oss på den måten, det er derfor jeg grunder på om det virkelig kan være sant eller ikke... Finnes det ikke lover mot å gi falske opplysninger på TV. Hvis det skulle være fiction alt sammen, så har dem å opplyse oss om det, jeg akter ikke å bli LURT!

Tja - man blir ikke arrestert for å si at julenissen kommer...

Med vennlig hilsen

Skrevet

Disse programmene er vel mest ment som underholdning, og ikke faktaopplysning:-)

Skrevet

Dette er en serie med oppriktighet, denne dama er ikke i stand til å lure noen på en så grufull måte som det så ville vært.

Vi er inne i en stor forandring i denne verden av hva viten angår...

Men å velge å tro på det..ja det er opp til hver og en av oss! :)

Skrevet

Dette er en serie med oppriktighet, denne dama er ikke i stand til å lure noen på en så grufull måte som det så ville vært.

Du skriver: "Men å velge å tro på det..ja det er opp til hver og en av oss! :)"

Selvsagt. Men at man TROR på noe (Julenissen, ånder eller spøkelser) betyr selvsagt ikke at noe virkelig eksisterer.

Med vennlig hilsen

Gjest ånden i flasken
Skrevet

Tja - man blir ikke arrestert for å si at julenissen kommer...

Med vennlig hilsen

Hallo, det er en viss forskjell da. Julenissen er til for barna, og alle voksne (i allefall de fleste) vet at dette bare er en fantasi. Det er noe annet å fremstille direkte usannheter som dette på tv til den voksne befolkning.

Gjest ånden i flasken
Skrevet

Hvordan vet du det, kjenner du henne?

Skrevet

Hallo, det er en viss forskjell da. Julenissen er til for barna, og alle voksne (i allefall de fleste) vet at dette bare er en fantasi. Det er noe annet å fremstille direkte usannheter som dette på tv til den voksne befolkning.

Men det er jo eventyr for voksne, og det har da de fleste fått med seg.

Altså, når noen blir drept på teateret, så blir de jo ikke virkelig drept. Disse programmene er bare vås som ikke skal tas alvorlig.

Med vennlig hilsen

Gjest ånden i flasken
Skrevet

Men det er jo eventyr for voksne, og det har da de fleste fått med seg.

Altså, når noen blir drept på teateret, så blir de jo ikke virkelig drept. Disse programmene er bare vås som ikke skal tas alvorlig.

Med vennlig hilsen

Det har ikke jeg fått med meg i allefall. Da burde de opplyse om det på begynnelsen av programmet, slik at jeg slipper å kaste bort en time med å sitte å se på dette våset. Jeg akter ikke å bli rundlurt på den måten!

Gjest sjelen i boksen
Skrevet

Det har ikke jeg fått med meg i allefall. Da burde de opplyse om det på begynnelsen av programmet, slik at jeg slipper å kaste bort en time med å sitte å se på dette våset. Jeg akter ikke å bli rundlurt på den måten!

Så du Jakten på den 6. sans i går? Utrolig hvor dyktige folkene der er. Jeg er helt målløs!

Skrevet

Så du Jakten på den 6. sans i går? Utrolig hvor dyktige folkene der er. Jeg er helt målløs!

Folkene som er involvert er dyktige til å bedra seere.

Med vennlig hilsen

Gjest sjelen i boksen
Skrevet

Folkene som er involvert er dyktige til å bedra seere.

Med vennlig hilsen

Sludder. Dette er helt ekte. Det garanteres av tv norge!

Skrevet

Sludder. Dette er helt ekte. Det garanteres av tv norge!

Ja, TV Norge er selvsagt heeeeelt nøytrale i denne sammenheng, og har selvsagt iiiiingen interesse i at dette skal virke ekte.

Tror du ikke at hvis det var virkelig så ville det vært på forsiden av samtlige nyheter, og de som stod bak ville bade i Nobelpriser?

Og hvis "klarsynte" eksisterer, hvorfor har de ikke funnet Madeleine?

Med vennlig hilsen

Gjest sjelen i boksen
Skrevet

Ja, TV Norge er selvsagt heeeeelt nøytrale i denne sammenheng, og har selvsagt iiiiingen interesse i at dette skal virke ekte.

Tror du ikke at hvis det var virkelig så ville det vært på forsiden av samtlige nyheter, og de som stod bak ville bade i Nobelpriser?

Og hvis "klarsynte" eksisterer, hvorfor har de ikke funnet Madeleine?

Med vennlig hilsen

''Ja, TV Norge er selvsagt heeeeelt nøytrale i denne sammenheng, og har selvsagt iiiiingen interesse i at dette skal virke ekte.''

Det har ingen ting med saken å gjere. Det burde være helt innlysende for alle.

Skrevet

''Ja, TV Norge er selvsagt heeeeelt nøytrale i denne sammenheng, og har selvsagt iiiiingen interesse i at dette skal virke ekte.''

Det har ingen ting med saken å gjere. Det burde være helt innlysende for alle.

Det som er helt innlysende er at de gjør dette for å tjene penger, og at det åpenbart er gjort akkurat "godt nok" til at folk skal tro litt på det, men ikke så godt at vitenskapsfolk faktisk skal bry seg med å undersøke det.

Det er fupp og fanteri fra ende til annen - det er retro-fitting, gjetting og tilfeldigheter.

Med vennlig hilsen

Gjest sjelen i boksen
Skrevet

Det som er helt innlysende er at de gjør dette for å tjene penger, og at det åpenbart er gjort akkurat "godt nok" til at folk skal tro litt på det, men ikke så godt at vitenskapsfolk faktisk skal bry seg med å undersøke det.

Det er fupp og fanteri fra ende til annen - det er retro-fitting, gjetting og tilfeldigheter.

Med vennlig hilsen

TvNorge gjør dette ført og fremst for å hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...