Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Melis34
Skrevet

Da kan vel det samme sies om ham?

Jepp det samme kan sies om begge!

Skrevet

Da kan vel det samme sies om ham?

Absolutt! I tillegg til at det kan sies _enda mer_ om han enn om henne - det var tross alt HAN som var utro!

Skrevet

Absolutt! I tillegg til at det kan sies _enda mer_ om han enn om henne - det var tross alt HAN som var utro!

Ja, men nå har Tora bidratt sterkt til at Madde også har blitt offentlig ydmyket, ikke bare Jonas. Alle oppslagene har selvsagt vært en belastning. Dermed handler ikke denne historien bare om utroskap.

Skrevet

Det er han som er den virkelige tosken her. Hallo-o, han hadde _MADDE_! Så velger han å knulle på andre damer etc. Han har nok fått kalde føtter ang. å gifte seg inn i evig offentlighet - men løste det på en ekstremt lavmåls måte.

Fint for Madde at hun ble klar over hvilken idiotisk oppførsel Jonas har, FØR hun rakk å si "ja" foran presten.

Jeg er ikke så sikker på at Tora er så dum. Men det er utrolig hva journalister kan stelle i stand.

Skrevet

Kunne ikke du blitt med en fremmed dame hjem etter ti minutter dersom hun var hot og du nøden nok? ;)

Skrevet

Ja, men nå har Tora bidratt sterkt til at Madde også har blitt offentlig ydmyket, ikke bare Jonas. Alle oppslagene har selvsagt vært en belastning. Dermed handler ikke denne historien bare om utroskap.

Jeg er _helt_ enig med deg i det du sier om offentlig ydmykelse; noe jeg også har sagt i en annen tråd i dag.

Jeg har lest påstander om at Madeleine for lengst var klar over hans utroskap, kanskje til og med fra før de forlovet seg. Nå var det jo ikke bare rosenrødt i den siste tiden før Tora "sto frem", men det virker absolutt som om offentligheten rundt dette har fremskyndet dagens brutte forlovelse.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Tora har vært naiv i forhold til forespeilet mulige positive betydninger for henne. Hun har ikke forutsett de negative konsekvensene dette har medført for henne og hennes familie, samt nære venner. ''

Å herreminskaper, er det mulig? "forespeilet mulige positive betydninger for henne" - kan man si mer tydelig at dama var en klin kokos, tett i pappen gold-digger?

Men når det er sagt: Ettersom du bruker ordet "billig" om henne, går jeg ut fra at du også er med på at denne Jonas ikke akkurat er kostbar, han heller? Han er jo virkelig den lause av dem, sånn rent kjønnsmoralsk.

Skrevet

''Tora har vært naiv i forhold til forespeilet mulige positive betydninger for henne. Hun har ikke forutsett de negative konsekvensene dette har medført for henne og hennes familie, samt nære venner. ''

Å herreminskaper, er det mulig? "forespeilet mulige positive betydninger for henne" - kan man si mer tydelig at dama var en klin kokos, tett i pappen gold-digger?

Men når det er sagt: Ettersom du bruker ordet "billig" om henne, går jeg ut fra at du også er med på at denne Jonas ikke akkurat er kostbar, han heller? Han er jo virkelig den lause av dem, sånn rent kjønnsmoralsk.

Hun fikk jo hele kr.12 500 for å "stå fram":

http://www.kjendis.no/2010/04/24/kjendis/kongehuset/madeleine/svenske_kongefamilien/11431991/

Og hvem hadde takket nei til det:-/

Skrevet

Ja du verden, 12.500 kroner er jo absolutt verdt å miste omdømme og troverdighet for, og bli beryktet over halve Europa.

Djiiis.

Og i etterid så sier hun at "om hun hadde visst hvilket oppstyr dette ville medføre, så ville hun ikke ha gjort det". Hvilken kontakt med virkeligheten har man da...

Tora virker dessverre så glad i 12 500 kr og publisitet at dømmekraften svikter. Men jeg synes ikke det er noen grunn til å trekke sammenligning med dette - og det å være "billig" som nick kaller det.

Mary Poppins
Skrevet

''kan man si mer tydelig at dama var en klin kokos, tett i pappen gold-digger?''

*lol* Du kan få sagt det :D

Gjest Dolores77
Skrevet

Hun kan uansett ikke ha særlig mye innenfor skolten sin som legger ut om en slik historie - uansett om det er for penger eller ikke.

Gjest Dolores77
Skrevet

Og i etterid så sier hun at "om hun hadde visst hvilket oppstyr dette ville medføre, så ville hun ikke ha gjort det". Hvilken kontakt med virkeligheten har man da...

Tora virker dessverre så glad i 12 500 kr og publisitet at dømmekraften svikter. Men jeg synes ikke det er noen grunn til å trekke sammenligning med dette - og det å være "billig" som nick kaller det.

Hun håpte vel på å bli kjendis på historien :D

Ikke sikkert hun har møtt fyren engang...

hidi, the scorpion
Skrevet

Hun håpte vel på å bli kjendis på historien :D

Ikke sikkert hun har møtt fyren engang...

Mistenksom du er da...

Hun har definitivt hatt en affære med mannen.

Skrevet

Hva med han som faktisk var forlovet og likevel rota med denne dama? Det er verre, synes jeg.

Gjest all reklame er god
Skrevet

Hun kan uansett ikke ha særlig mye innenfor skolten sin som legger ut om en slik historie - uansett om det er for penger eller ikke.

Hun skal jo ha en fotoutstilling i London, så hun trengte vel reklamen :o)

Gjest segunda
Skrevet

Slikt interesserer meg ikke, og jeg har ingen meninger om hverken den ene eller den andre i slike saker.

Skrevet

huff, henne har jeg ikke noe til overs for.. Er hun dum nok til å gå ut med det der, så får hun stå for det , og ikke gjemme seg bort...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...