Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de kastes i søpla? Eller leveres til gjenvinning? Ev. hvor får jeg levert dem?

Miljøbevisst, men kunnskapsløs hilsen

Skrevet

De skal levers inn, og alle steder som selger elmateriell skal kunne motta dem.

Med vennlig hilsen

Skrevet

De skal levers inn, og alle steder som selger elmateriell skal kunne motta dem.

Med vennlig hilsen

Ja, hadde det enda vært sånn i virkeligheten. Stort sett vil de bare ta i mot det man har kjøpt der.

Gjest bipp..
Skrevet

Ja, hadde det enda vært sånn i virkeligheten. Stort sett vil de bare ta i mot det man har kjøpt der.

Her jeg bor er det miljøstasjoner for sånt avfall.

Skrevet

Hvis de selger batterier, så setter du stille og rolig fra deg batteriene på disken, og forlater butikken.

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Her jeg bor er det miljøstasjoner for sånt avfall.

Men jeg kan ikke ta taxi dit for 8 batterier da ;o)

Skrevet

Hvis de selger batterier, så setter du stille og rolig fra deg batteriene på disken, og forlater butikken.

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

LOL, den er prøvd og det nyttet ikke nei ;o)

Skrevet

Du får samle noen år. :- )

Skrevet

Du får samle noen år. :- )

Jeg innrømmer at det går i søpla *rødme*

Skrevet

Jeg innrømmer at det går i søpla *rødme*

Jeg har et lager liggende, for jeg har ikke funnet ut hva jeg skal gjøre med dem. De fleste jeg har spurt sier de kan kastes i søpla, men jeg har ikke stolt på dem.

Snart skal jeg bli like flink med melkekartongene. Men er det nødvendig å stable mange inni hverandre? Jeg bruker ikke så mye melk.

Skrevet

LOL, den er prøvd og det nyttet ikke nei ;o)

Selvsagt nytter det. Hva skal de gjøre?

Med vennlig hilsen

Gjest Tatjana
Skrevet

Brukte batterier er spesialavfall og må leveres for seg. Her leverer vi det på gjenvinningsstasjonen. Ellers skal alle butikker som selger elmateriell også ta i mot slikt.

Jeg pleier å bruke en tom isboks som jeg legger brukte batterier i, og når den er full (det tar en stund, ja) tar jeg med hele greia på gjenvinningsstasjonen.

Sist jeg var innom Elkjøp så jeg at de hadde en slags boks ved inngangen for bl.a. brukte batterier.

Skrevet

Jeg har et lager liggende, for jeg har ikke funnet ut hva jeg skal gjøre med dem. De fleste jeg har spurt sier de kan kastes i søpla, men jeg har ikke stolt på dem.

Snart skal jeg bli like flink med melkekartongene. Men er det nødvendig å stable mange inni hverandre? Jeg bruker ikke så mye melk.

Men hvor skal man levere melkekartonger da?

Skrevet

Selvsagt nytter det. Hva skal de gjøre?

Med vennlig hilsen

De løper etter meg og kjefter og leverer de tilbake og jeg kan ikke bli uvenner med dem heller, da kommer jeg jo ikke inn i butikken igjen.

Skrevet

Den lokale kuen.. Det er jo den som produserer melk, og prisippet er jo at den som forurenser skal motta pakkematerialet i retur!

Med vennlig hilsen

Skrevet

De løper etter meg og kjefter og leverer de tilbake og jeg kan ikke bli uvenner med dem heller, da kommer jeg jo ikke inn i butikken igjen.

Jeg insisterte på å levere medisiner tilbake på et apotek, som ikke ville ha dem.

De måtte ringe til Fylkesmannen før de måtte godta det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Den lokale kuen.. Det er jo den som produserer melk, og prisippet er jo at den som forurenser skal motta pakkematerialet i retur!

Med vennlig hilsen

LOL, ta en taxi til Kongsgården da, det er vel der nærmeste ku er eller så kan vi legge det framfor slottet siden det er samme eier ;o)

Skrevet

Skal ikke de legges sammen med papiravfall?

Skrevet

Skal ikke de legges sammen med papiravfall?

Jo, de skal jo det, men når søppelbilen kommer så tømmer de jo søpla og papiravfallet sammen i bilen uten å bry seg om det som er sortert og da er jo vitsen borte.

Gjest bipp..
Skrevet

Kanskje du har en nabo som skal innom en gang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...