Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2010/04/25/kjendis/prinsesse_madeleine/svenske_kongehuset/kronprins_haakon/kronprinsesse_mette-marit/11440804/

Nei det burde de ikke! Noe av det pinligste og falske jeg har sett i min tid var kjerringa til krompen som satt og vrei seg med tårevåte øyne og unnskyldte "utagerende festing".

Man skal pinadø stå for det man driver med synes jeg! Og forøvrig gjøre som de som VIRKELIG kan male byen rød; "Ingen kommentar!" *sniff*

tzatziki1365380058
Skrevet

Enig i at det var en nokså pinlig seanse. Men det var i høyeste grad SMART av henne og kongehuset! De hadde aldri fått fokuset vekk fra fortida hennes dersom hun ikke hadde skriftet. og etter at hun gjorde det, har det vært dørgende stille.

Så man kan vel mene hva man vil om seansen, men at den hadde ønsket effekt, er det vel ikke tvil om.

Gjest Elextra
Skrevet

MM-seansen var pinlig og virket temmelig regissert, men jeg synes ikke den virket falsk.

Skjønner ikke helt hva Madeleine hadde å lære av MM her.

Skrevet

Enig i at det var en nokså pinlig seanse. Men det var i høyeste grad SMART av henne og kongehuset! De hadde aldri fått fokuset vekk fra fortida hennes dersom hun ikke hadde skriftet. og etter at hun gjorde det, har det vært dørgende stille.

Så man kan vel mene hva man vil om seansen, men at den hadde ønsket effekt, er det vel ikke tvil om.

LOL skriftet! Der sa du det! *knegger*

Skrevet

MM-seansen var pinlig og virket temmelig regissert, men jeg synes ikke den virket falsk.

Skjønner ikke helt hva Madeleine hadde å lære av MM her.

Jeg tror hun mener at det svenske kongehuset på en eller annen måte burde ha uttalt seg for egen maskin slik som MM i sin tid gjorde.

At istedet for å være på jobb og strengt tatt late som ingenting, og la verden få vite om bruddet gjennom en pressemelding på hjemmesiden; så burde de som MM, møtt pressen personlig og snakket.

Er helt enig i at seansen med MM var i overkant klam, men tror nok det var det riktige i forhold til å få slutt på spekulasjoner samt å bidra til å endre bildet av MM.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror hun mener at det svenske kongehuset på en eller annen måte burde ha uttalt seg for egen maskin slik som MM i sin tid gjorde.

At istedet for å være på jobb og strengt tatt late som ingenting, og la verden få vite om bruddet gjennom en pressemelding på hjemmesiden; så burde de som MM, møtt pressen personlig og snakket.

Er helt enig i at seansen med MM var i overkant klam, men tror nok det var det riktige i forhold til å få slutt på spekulasjoner samt å bidra til å endre bildet av MM.

Ok, men da er jeg uenig med journalisten. Jeg synes Madeleine gjorde helt rett i å tie i denne situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...