Gå til innhold

Nei, så trist

Anbefalte innlegg

Gjest som man reder, så ligger man
Skrevet

Tenkte det samme selv...

For å bruke noen av nhd`s ord som gjaldt en helt annen sak: Jeg greier ikke å få særlige emosjoner i forhold til en som driver med risikosport.

Skrevet

Kalkulert risiko. Det er dessverre nettopp det folk kommer for å se - det hadde aldri blitt noen tradisjon om det hadde vært slik at mannen alltid vant over dyret. Hadde det ikke vært et publikum som gledet seg over muligheten til å se en mann som blir spiddet av en okse, så hadde det hele falt sammen rimelig raskt. Så alt er som det skal være.

Det er denne risikoen matadorene får betalt for, selv om jeg tillater meg å tro at han kanskje har angret litt i det siste på at han ikke ble bankfunksjonær eller noe sånt.

brilleslangen
Skrevet

"Til pass for han" tenkte jeg... Og det neste jeg tenkte på var oksens "nødvergerett"... Oksen prøvde jo bare å redde seg selv, ...stakkars dyret...

Skrevet

Hver gang leser om okser som tar igjen så kan jeg ikke hjelpe for at jeg fryder meg på oksens vegne og håper den fikk inn en real fulltreffer. ;o)

Skrevet

Det er jo sånn det skal være :) dette er en risikosport og matadoren får som fortjent :)

Gjest drvalley
Skrevet

Det er sjelden jeg humrer i det skjegget jeg ikke har, men når tyrefektere og biltyver/kriminelle skades, må jeg innrømme at jeg fryder meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...