Gå til innhold

Nettleseren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

IE har fått en hang up, jeg har strevet med EN enkelt nettside hele helgen, logg inn med Min ID hos NAV, Alt fint til jeg klikker logg inn, da blir siden blank...

Når jeg går via "les mer" og "oppdater profil" SÅ kommer jeg inn, men da i Altinn skatteetat og sitter med selvangivelsen min på skjermen... Ikke så fint når man trenger å sende meldekort!

Har forsøkt flere maskiner med samme resultat. Fikk en venninne til å sjekke/sende kort og alt virker fint hos henne..

Da har jeg bare en muliget; leieboeren min surfer på vårt nett. Kan han ha noen innstillinger/et eller annet leamikk nede hos seg som gjør at IE nekter å gå med på å vise denne siden?

Please..noen dataguruer her som har peiling?

Skrevet

Hei,

1) Har du restartet maskinen din?

2) Har du sjekket at du har nyeste versjon av Java?

Gå til www.java.com når du er i IE, og installer nyeste versjon. Du må stenge alle nettlesere du har åpne mens du installerer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

1) Har du restartet maskinen din?

2) Har du sjekket at du har nyeste versjon av Java?

Gå til www.java.com når du er i IE, og installer nyeste versjon. Du må stenge alle nettlesere du har åpne mens du installerer.

Med vennlig hilsen

Oppdatert Java og restartet. Ikke noe resultat. Siden blir fortsatt blank...*sukker*

Skrevet

Oppdatert Java og restartet. Ikke noe resultat. Siden blir fortsatt blank...*sukker*

Har du forsøkt med en annen nettleser? Firefox, for eksempel?

Det tar ikke mange sekunder å installere den.

Velg språket du ønsker her:

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html

Med vennlig hilsen

Skrevet

Har du forsøkt med en annen nettleser? Firefox, for eksempel?

Det tar ikke mange sekunder å installere den.

Velg språket du ønsker her:

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html

Med vennlig hilsen

Nix. Ikke tale om. Blank side med reven også. Jeg har en nisse i nettverket mitt og jeg kan høre ham le høyt, men ikke pokker om jeg ser ham...

:o(

Skrevet

Nix. Ikke tale om. Blank side med reven også. Jeg har en nisse i nettverket mitt og jeg kan høre ham le høyt, men ikke pokker om jeg ser ham...

:o(

Må si meg enig med Sør her. Du er bedre tjent med en annen og mer brukbar nettleser.

Liker Firefox ganske bra, holder nå på og prøve ut Chrome, og må si meg fornøyd med den og.

IE har en tendens til å krasje litt vel ofte, enn Firefox.

Du kan dessuten bytte ut den reven og få fine blomster på om du vil ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...