Gå til innhold

Hestehår...

Anbefalte innlegg

Gjest kahloli
Skrevet

Jeg har et litt grovt, tykt hår med fall i, og frisørene sier som regel at det er flott, men dessverre litt slitt.

Jeg farger det kanskje 3 ganger i året. Og har klipt meg to ganger siden jul, ennå er det tørt og flisete. Det er særlig tuppene som er problemet. Dette gjør til at jeg ikke føler meg komfortabel med å gå med håret løst, særlig ikke uten en masse produkter i (noe som sikkert sliter på håret i seg selv.)

Jeg føner det nesten aldri, vasker det kun hver annen (prøver hver tredje) dag. Da bruker jeg shampoo og balsam når jeg først vasker det. Har også generelt tørr hud.

Noen tips? Gode produkter? "kerringtips" ?

(er ikke så flink til å ta hårkurer, har dere god erfaring med slike, hvor ofte tar dere det?)

Skrevet

Jeg har også sånt hår og da jeg hadde langt hår så hadde jeg i olivenolje over natten innimellom. Men da må du først skylle det godt får du har sjampo i håret.

Skrevet

hva med å bruke en fuktighetskur ? jeg bruker kur nesten hver gang jeg vasker håret. Bruker som regel det i stedet for balsam..

Skrevet

Hva slags farge bruker du? Når langt hår blir farget flere ganger i året, blir det fort slitt. Etter at jeg gikk over til mildere farge, slites det ikke så mye. Jeg slipper ull-virkningen. Spør etter minikolorasjon neste gang hos frisøren :) eventuelt mildere hjemmefarge som varer i 20 vask o.l

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...