Gå til innhold

Hvordan tilnærme seg..

Anbefalte innlegg

Gjest Rikke T

Jeg, kvinne 41 år. Utadvent, sosial, full av ablegøyer, frisinnet. Kjent ansikt i min by, stort nettverk, totalt usobbete, lite penger, men rik på kjærlighet.

Han, 44 år, blid, morsom, høyt utdannet, suksessfull, materalistisk, snobb ( riktig bil, båt, ferier, vin, mat osv...), god lytter, omsorgsfull.

Vi har gså endel felles interesser som kan gi oss mye glede.

Vi har kjent til hverandre, men aldri snakket sammen. Møttes via jobben min, sosial setting. Totalt full kjemi og hadde en natt i himmelen. Begge enige om å møtes igjen.

Han visste veldig mye om meg og mitt liv. Så jeg vet at han har fulgt med på meg.

Han sendte sms 2 dager senere, jeg svarer...så i løpet av noen uker noen små hilsener mellom oss.

Men jeg er sikkert på at vi begge vil mer, men ingen klarer å bryte igjennom...

Jeg er så vandt til å få oppmerksomhet og har stadig menn som vil date. Har selv ikke hatt problem med å ta kontakt med menn selv heller.

Men her vil jeg mer. Men er livredd for å drite meg ut. Helt ærlig så føler jeg meg ikke "god nok".

Og det er så langt fra min innstilling i livet...

Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/346309-hvordan-tiln%C3%A6rme-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øh.. råd? Du har/er alt dette og så er du redd for å bli avvist?? Hva så? Hva er det verste som kan skje? Han sier bare nei eller svarer ikke, og i siste tilfelle så har han en så alvorlig feil i sin karakter at du er better off without.

LØP og kjøp...eller noe! *dytter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...