Gå til innhold

Herpes type 1


Gjest jegerdrittleisex

Anbefalte innlegg

Gjest jegerdrittleisex

Hei! Jeg har hatt herpes type 1, to ganger iløpet av et år. Første gangen sa legen at det ikke kom flere utbrudd, men jeg var så uheldig at jeg fikk det på nytt en gang til. Sist utrbudd var for ca. et år siden. Etter det siste utbruddet har det kommet et lite "kutt" nederst i vaginaen hver gang jeg har hatt sex. Dette gjør at jeg ikke kan ha det på nytt igjen før kuttet gror, fordi det gjør såpass vondt at jeg kvier meg. Lurer på hvorfor dette skjer? Bør jeg oppsøke en lege? Problemet har ikke vært at jeg er ikke er våt nok, som en helsesøster foreslo. Nylig nå har jeg fått et kutt uten å ha sex også, så lurer på om huden kanskje har blitt veldig sårbar og tynn der nede. Virker ihvertfall sånn. Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...