Gå til innhold

Ønsker stritt hår

Anbefalte innlegg

Gjest Stritt hår
Skrevet

Jeg har alltid drømt om stritt hår. Jeg misunner de med stritt hår.

Hvordan kan man få stritt hår som varer litt ?

Skrevet

Går vel ikke an å få stritt hår. Eneste er bare å bruke produkter som gjør håret litt stivt evt..

Mary Poppins
Skrevet

Jeg retter ut håret mitt hver dag. Bruker 3 min hver morgen med min GHD rettetang.

Ellers har du andre alternativ som anti-permanent, dog sliter dette en del på håret, og det er ikke alltid det blir 100% rett.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg retter ut håret mitt hver dag. Bruker 3 min hver morgen med min GHD rettetang.

Ellers har du andre alternativ som anti-permanent, dog sliter dette en del på håret, og det er ikke alltid det blir 100% rett.

Jeg ville aldri tatt anti-permanent. Det sliter veldig på håret. Men chi-metoden eller straight and shine er supert da. Men med stritt menes da rett, eller litt sånt stivt/slitt?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ville aldri tatt anti-permanent. Det sliter veldig på håret. Men chi-metoden eller straight and shine er supert da. Men med stritt menes da rett, eller litt sånt stivt/slitt?

Nei jeg ville ikke tatt anti permanent jeg heller. Og jeg vet du anbefaler chi metoden :) Hadde vært gøy og prøvd det men jeg nøyer meg med rettetang foreløpig.

Stritt er vel helt rett? Eller? Hmm ble blitt usikker nå.

Gjest Stritt hår
Skrevet

Jeg tenkte mer på rett.

Skrevet

Jeg tenkte mer på rett.

selv om det er rett trenger det ikke å være stritt... vil du ha rett hår er det vel bare å bruke rettetang?

Skrevet

-og jentungen min som har helt rett, blondt langt hår ønsker seg kort hår og krøller... sukk.

Glemmer aldri hun var hos frisøren som 6-åring og forlangte krøller. Frisøren var en afro-dame med rettet hår. Vi holdt på å le oss ihjel både frisøren og jeg... Hun var grei og kom med krølltanga da :-)

Til frågan: har ikke peiling, men spørre i en frisørsalong er vel en bra start?

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at noen med fall eller krøller kan ønske seg stritt hår... Krøller eller fall er da myyyye finere! Ikke ser det så fort fett og flatt ut heller.

Gjest Elextra - ønsker krøller
Skrevet

Om det skal vare må det vel antipermanent til?

Har selv bestandig hatt ganske stritt hår, og har ønsket meg krøller. Men da det for noen år siden ble moderne med stritt hår begynte jeg jammen å få ørlite litt fall :P

Skrevet

Om det skal vare må det vel antipermanent til?

Har selv bestandig hatt ganske stritt hår, og har ønsket meg krøller. Men da det for noen år siden ble moderne med stritt hår begynte jeg jammen å få ørlite litt fall :P

*ler høyt* Og jeg har alltid ønsket meg lyyyyst hår... jaggu ser det ikke ut som jeg skal få vilja mi til slutt!!

Gjest Elextra
Skrevet

*ler høyt* Og jeg har alltid ønsket meg lyyyyst hår... jaggu ser det ikke ut som jeg skal få vilja mi til slutt!!

''har alltid ønsket meg lyyyyst hår... jaggu ser det ikke ut som jeg skal få vilja mi til slutt!!''

Ja, til slutt blir vi vel blondiner alle sammen :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...