Gå til innhold

Burde jeg ha dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke ordet. Det har jeg aldri hevdet, men jeg strever med å slette det ut av hukommelsen, slik at jeg ikke skal bruke det av vanvare.

''men jeg strever med å slette det ut av hukommelsen, slik at jeg ikke skal bruke det av vanvare.''

men husk at for hver gang du gjør en handling (eller unnlatelse), så forsterker du motivasjonen bak dette.

Det gjlr ingen ting om det 'glipper' litt innimellom, men hvis du prøver å gå inn for å endre den tillærte ordbruken, så VIL det gå lettere og lettere for hver gang! :-) Speideræresord!!

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

32

• hidi, the scorpion

6

• EnolaGay

6

• Unni23

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest dette har da ingen sammenheng
Skrevet

Og dermed havna visst også jeg rett i fella (feil tråd)!!! *himle* ;-)))

Sannsynligvis et egn på at de fleste leser og svarer fra 100 nyeste eller svar til deg eller noe slikt, men når jeg var inne i et fora og leste tråden nedover ble det jo helt bak mål. Men du er helt klart ikke den eneste, nesten halve denne tråden handler jo om det helt andre nå ;)

Skrevet

Sannsynligvis et egn på at de fleste leser og svarer fra 100 nyeste eller svar til deg eller noe slikt, men når jeg var inne i et fora og leste tråden nedover ble det jo helt bak mål. Men du er helt klart ikke den eneste, nesten halve denne tråden handler jo om det helt andre nå ;)

Hehe, oppdaga ikke det før etterpå jeg heller ;)

Problemet var at en svarte meg i en tråd som omhandla noe helt annet (vi begge deltok i de samme to trådene), og jeg svarte henne direkte uten å gå via tråden først ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...