Gå til innhold

Grillpølse m/brød/lompe kr 25,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apropos prisoppslag i butikker:

Jeg har flere ganger lyst til å gå bort til ekspeditøren i butikker der det på en stor kasse med f eks ymse klær står "Alt i kassen kroner 50" og si "Her er en 50-lapp - har du stor nok pose til alt, eller må man bruke flere?"

;-)

''Jeg har flere ganger lyst til å gå bort til ekspeditøren i butikker der det på en stor kasse med f eks ymse klær står "Alt i kassen kroner 50" og si "Her er en 50-lapp - har du stor nok pose til alt, eller må man bruke flere?"''

*hehe* Du har sett den Pondus-stripa der Pondus kommer hjem fra butikken med 5 shampooflasker. Ta tre betal for to... ;o)

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

9

• morsan

7

• candyqueen_83

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jeg har flere ganger lyst til å gå bort til ekspeditøren i butikker der det på en stor kasse med f eks ymse klær står "Alt i kassen kroner 50" og si "Her er en 50-lapp - har du stor nok pose til alt, eller må man bruke flere?"''

*hehe* Du har sett den Pondus-stripa der Pondus kommer hjem fra butikken med 5 shampooflasker. Ta tre betal for to... ;o)

*knegg* Nei, den har jeg ikke sett :-)

(for å si det på finnsk)

Skrevet

Jeg gjør det av og til ;-)

Men jeg sikkert en raring innerst inne!

Syns det var litt teit av ekspeditøren å krangle på det da, koster vel ikke mange ørene å spandere én enslig stakkars lompe på den veldig sultne og skuffede kunden da ;-)

Ja, enig med deg i det. Jeg hadde nok smilt blidt og gitt den sære kunden den fordømte lompa ;-P

Skrevet

det har jeg sett mange gjøre.

Gjett om jeg skal følge godt med neste gang jeg ser pølsekjøping ;)

Skrevet

Jeg :o) Men kjøper jeg i kiosk betaler jeg jo for begge deler.

Jeg skjønner jeg bør blir flinkere til å følge med ;)

Skrevet

Hehe, den fyren må definitivt ha vært en raring ;) Hvem spiser brød og lompe samtidig? :))

Det er da mange som spiser poteter til komler også!

Annonse

Skrevet

Det er da mange som spiser poteter til komler også!

Hva er komler? Ball?

Skrevet

Hva er komler? Ball?

Komler = raspeball = kompe. Laget av poteter og byggmel. Vet ikke helt om ball er det samme.

Gjest togli
Skrevet

Komler = raspeball = kompe. Laget av poteter og byggmel. Vet ikke helt om ball er det samme.

Jo, det er det samme som ball :)

Vi spiser poteter til ball *rødme* ;)

mariaflyfly
Skrevet

Ball ER jo potet! Snakk om smør på flesk. :P

Skrevet

''Komler = raspeball = kompe. Laget av poteter og byggmel. Vet ikke helt om ball er det samme.''

Komle - kompe - ball - klubb - raspeball, kjært barn har mange navn. NAM! :o)

candyqueen_83
Skrevet

Vi spiser også potet til ball :o)

Gjest togli
Skrevet

Ball ER jo potet! Snakk om smør på flesk. :P

Ja, men ball og poteter smaker ikke det samme!!! Til ball må ma ha kokte poteter, gulrøtter, kålrot, flesk og sjy - basta!!!

;)

Annonse

Gjest togli
Skrevet

Vi spiser også potet til ball :o)

Hurraaaa!! Endelig en til som har skjønt det ;)))

Skrevet

Ja, men ball og poteter smaker ikke det samme!!! Til ball må ma ha kokte poteter, gulrøtter, kålrot, flesk og sjy - basta!!!

;)

''Til ball må ma ha kokte poteter, gulrøtter, kålrot, flesk og sjy - basta!!!''

Pøh. Hvor mange ganger må jeg si at til ball skal man ha flesk, duppe (muuuligens kålrot, men vi har aldri pleid å ha det) og sirup. :o)

Gjest togli
Skrevet

Pøh. Hvor mange ganger må jeg si at til ball skal man ha flesk, duppe (muuuligens kålrot, men vi har aldri pleid å ha det) og sirup. :o)

Ææææææsj!! Husker da jeg gikk på døveskole i Trondheim for mange år siden og vi en dag skulle få Komle til middag. Jeg fikk vite at det var det samme som Ball og gleda meg stort. På bordet kom det ball og ei skål med brun guffe.. Det er det verste jeg har smakt!!! *urk*

candyqueen_83
Skrevet

Æsj, duppe er ikke godt til.

candyqueen_83
Skrevet

;)

Akkurat det samme som vi har til :o) Innimellom bruker jeg kålrotstappe i stedet for kokt kålrot da. Også har vi dampede kjøttpølser til.

Gjest togli
Skrevet

Akkurat det samme som vi har til :o) Innimellom bruker jeg kålrotstappe i stedet for kokt kålrot da. Også har vi dampede kjøttpølser til.

*Mmmmmmmmm*

Er du fra møre?

candyqueen_83
Skrevet

*Mmmmmmmmm*

Er du fra møre?

Nei, men har besteforelder derfra :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...