Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    147

  • Adriana

    28

  • Dorthe

    25

  • frosken

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke har lyst å diskutere med overklassemegger som deg. Du har vært stygg mot meg både før og nå og bør forstå at det er best for deg å holde kjeft. Jeg er sint på deg i virkeligeheten, og synes ikke du er morsom. Du plaprer og sladrer om det du ikke har greie på, og jeg antar at du gjør det i RL også.

Tenk så populær du blir av å være ufin mot meg...

Du er tydeligvis veldig såret over noe du har lest på internett. Med denne erfaringen synes jeg faktisk det er ganske spesielt at du tillater deg å kalle andre for megger og kategorisk avvise enhver samtale med dem. Har det noen ganger slått deg at du ikke har enerett på å være følsom og nærtagende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Du er tydeligvis veldig såret over noe du har lest på internett. Med denne erfaringen synes jeg faktisk det er ganske spesielt at du tillater deg å kalle andre for megger og kategorisk avvise enhver samtale med dem. Har det noen ganger slått deg at du ikke har enerett på å være følsom og nærtagende?

Nickløsheletia er megge i mine øyne. 'Det er ganske spesielt hvis det sårer deg at jeg mener det.

Ja jeg er såret over en del hun skriver, og det bør hun ta til seg. Hun gjør ikke det, men fortsetter med ufine kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickløsheletia er megge i mine øyne. 'Det er ganske spesielt hvis det sårer deg at jeg mener det.

Ja jeg er såret over en del hun skriver, og det bør hun ta til seg. Hun gjør ikke det, men fortsetter med ufine kommentarer.

Men hva skal du ta til _deg_, da?

Det er jo litt spesielt at du i to ganske tette innlegg motsier deg selv mht om man bør underbygge sin påstand med en link for å kunne ha troverdighet, eller at det er direkte frekt å be andre om å finne fram linker!

Du må tåle at folk påpeker det at du motsier deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Vet du hva. Jeg har faktisk lov å ha mine egne meninger uten å bli harselert med og møtt med ufine spydigheter.

Hvorfor gidder dere å drive denne populæritetskampen. Jeg har sagt at jeg har blitt såret og er sint i virkeligheten. Likevel driver dere på videre. Det defineres som mobbing. Når jeg opplever det slik så må dere ta det på alvor, ellers blir mobbingen virkelig ondskapsfull.

''Jeg har faktisk lov å ha mine egne meninger uten å bli harselert med og møtt med ufine spydigheter.''

Da får du først og fremst selv slutte med egne ufine spydigheter overfor andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at dette er nytt for meg som jobber innenfor dette feltet?

Jeg tror ingen verdens ting om deg, jeg har ikke deltatt i diskusjonen. Jeg la ut linkene fordi du etterlyste statistikk som ikke bare trakk fram enkeltskoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Men hva skal du ta til _deg_, da?

Det er jo litt spesielt at du i to ganske tette innlegg motsier deg selv mht om man bør underbygge sin påstand med en link for å kunne ha troverdighet, eller at det er direkte frekt å be andre om å finne fram linker!

Du må tåle at folk påpeker det at du motsier deg selv.

Jeg er uenig i at jeg motsier meg selv. Det er ikke det det handler om. Det handler om at jeg har sagt til henne gang på gang at hun har såret meg, og jeg har sagt hva som sårer meg. Hun gidder ikke be om unnskyldning fordi hun forventer at jeg skal vise henne hva hun har skrevet.

Hun støtter andre mot meg som har outet meg med mitt virkelige navn og påstått at jeg lyver om familietragedier, noe som gjør vondt dypt inn i sjela. Nickløsheletia synes tydelig at det er greit siden hun mener at vedkommende alltid er høflig. Jeg har derfor sagt det gang på gang at jeg vil ikke snakke med henne. Hun blir ved og kommenterer alt jeg sier. Hun er en megge og jeg begynner å tenke på styggere ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg tror ingen verdens ting om deg, jeg har ikke deltatt i diskusjonen. Jeg la ut linkene fordi du etterlyste statistikk som ikke bare trakk fram enkeltskoler.

Jeg gjorde hva?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest himler

Tror du at dette er nytt for meg som jobber innenfor dette feltet?

Utifra hva du skriver ville det ikke overrasket meg om du IKKE jobber innen skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg er uenig i at jeg motsier meg selv. Det er ikke det det handler om. Det handler om at jeg har sagt til henne gang på gang at hun har såret meg, og jeg har sagt hva som sårer meg. Hun gidder ikke be om unnskyldning fordi hun forventer at jeg skal vise henne hva hun har skrevet.

Hun støtter andre mot meg som har outet meg med mitt virkelige navn og påstått at jeg lyver om familietragedier, noe som gjør vondt dypt inn i sjela. Nickløsheletia synes tydelig at det er greit siden hun mener at vedkommende alltid er høflig. Jeg har derfor sagt det gang på gang at jeg vil ikke snakke med henne. Hun blir ved og kommenterer alt jeg sier. Hun er en megge og jeg begynner å tenke på styggere ord.

''Hun støtter andre mot meg som har outet meg med mitt virkelige navn og påstått at jeg lyver om familietragedier, noe som gjør vondt dypt inn i sjela''

Og der ble jeg overbevist om at du tar feil person. Dette har jeg ALDRI hoert om.

Det andre du sa om meg at jeg skulle ha sagt '' Ikke rart hun er ensom" kunne jeg verken bekrefte eller avkrefte, fordi jeg ikke husket saken og det var derfor jeg ba om link. Jeg vet jo at du har skjelt og smelt her paa dol og jeg tenkte at jeg kanskje kunne ha svart noe slik, men naa skjoenner jeg at du faktisk blander personer her.

Det du naa forteller, er helt nytt for meg. Gaa og ta pilla di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nickløsheletia er megge i mine øyne. 'Det er ganske spesielt hvis det sårer deg at jeg mener det.

Ja jeg er såret over en del hun skriver, og det bør hun ta til seg. Hun gjør ikke det, men fortsetter med ufine kommentarer.

''Nickløsheletia er megge i mine øyne. 'Det er ganske spesielt hvis det sårer deg at jeg mener det.

Ja jeg er såret over en del hun skriver, og det bør hun ta til seg. Hun gjør ikke det, men fortsetter med ufine kommentarer.''

Men å kalle noen "megge" gjentatte ganger er helt akseptabelt...?

Snakk om å kaste kampestein i glasshus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Hun støtter andre mot meg som har outet meg med mitt virkelige navn og påstått at jeg lyver om familietragedier, noe som gjør vondt dypt inn i sjela''

Og der ble jeg overbevist om at du tar feil person. Dette har jeg ALDRI hoert om.

Det andre du sa om meg at jeg skulle ha sagt '' Ikke rart hun er ensom" kunne jeg verken bekrefte eller avkrefte, fordi jeg ikke husket saken og det var derfor jeg ba om link. Jeg vet jo at du har skjelt og smelt her paa dol og jeg tenkte at jeg kanskje kunne ha svart noe slik, men naa skjoenner jeg at du faktisk blander personer her.

Det du naa forteller, er helt nytt for meg. Gaa og ta pilla di.

Hvis dette er helt nytt for deg så bør du kanskje tenke før du forsvarer vedkommende. Ta pilla di sjølv din megge. Det å si til andre mennesker at de skal ta piller betyr at du anser dem som gale og mener at de går på psykiatriske medisiner og at du synes det er greit å harselere med slike.

Så bør du kanskje tenke litt før du sier at det ikke er rart at jeg er ensom. Det såret meg dypt, men det nekter du å forstå. Du bare vrengte og vridde på noe du trodde du viste noe om, og som du vet ingenting om.

Jeg har hatt mye problemer etter den outingen, og det er en politisak. Skal du slutte deg til dem som mener at jeg lyver om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den lengste tråden i nyere tid! (som jeg ikke gidder å lese) *gjesp*

Jeg prøvde, men ga opp. Noen på forumet her bør skjerpe språket sitt en smule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

''Nickløsheletia er megge i mine øyne. 'Det er ganske spesielt hvis det sårer deg at jeg mener det.

Ja jeg er såret over en del hun skriver, og det bør hun ta til seg. Hun gjør ikke det, men fortsetter med ufine kommentarer.''

Men å kalle noen "megge" gjentatte ganger er helt akseptabelt...?

Snakk om å kaste kampestein i glasshus.

Jeg kan gjerne kalle henne megge flere ganger til. Og ikke bare henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er helt nytt for deg så bør du kanskje tenke før du forsvarer vedkommende. Ta pilla di sjølv din megge. Det å si til andre mennesker at de skal ta piller betyr at du anser dem som gale og mener at de går på psykiatriske medisiner og at du synes det er greit å harselere med slike.

Så bør du kanskje tenke litt før du sier at det ikke er rart at jeg er ensom. Det såret meg dypt, men det nekter du å forstå. Du bare vrengte og vridde på noe du trodde du viste noe om, og som du vet ingenting om.

Jeg har hatt mye problemer etter den outingen, og det er en politisak. Skal du slutte deg til dem som mener at jeg lyver om det?

''du anser dem som gale og mener at de går på psykiatriske medisiner ''

Det er ingen skam å gjøre det. Det behøver i hvertfall ikke bety man er "gal". Ærlig talt, hvilke holdninger er det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne kalle henne megge flere ganger til. Og ikke bare henne.

Da regner jeg med at det er ok å kalle deg det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Hvis dette er helt nytt for deg så bør du kanskje tenke før du forsvarer vedkommende. Ta pilla di sjølv din megge. Det å si til andre mennesker at de skal ta piller betyr at du anser dem som gale og mener at de går på psykiatriske medisiner og at du synes det er greit å harselere med slike.

Så bør du kanskje tenke litt før du sier at det ikke er rart at jeg er ensom. Det såret meg dypt, men det nekter du å forstå. Du bare vrengte og vridde på noe du trodde du viste noe om, og som du vet ingenting om.

Jeg har hatt mye problemer etter den outingen, og det er en politisak. Skal du slutte deg til dem som mener at jeg lyver om det?

Gi meg en link, saa jeg kan se hva jeg har skrevet!

Aa komme med beskyldninger mot folk som ikke vet hva du prater om er ganske meningsloest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg kan gjerne kalle henne megge flere ganger til. Og ikke bare henne.

Kjør på for min del. Men det tar seg dårlig ut å klage på andres ufine oppførsel samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Gi meg en link, saa jeg kan se hva jeg har skrevet!

Aa komme med beskyldninger mot folk som ikke vet hva du prater om er ganske meningsloest.

Du kan lese selv hva du har skrevet de siste dagene, og linken kan du finne selv. Så kan du putte den pille et sted som jeg har i tankene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trionda

Du kan lese selv hva du har skrevet de siste dagene, og linken kan du finne selv. Så kan du putte den pille et sted som jeg har i tankene nå.

Si meg - er du så ufin i den virkelige verden også? Skjønner egentlig godt hvorfor barn og ungdom er mere slemme over nettet enn ellers. Lett å slenge dritt når ingen ser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...