Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Sikkert.

Det er bare å sjekke fakta.

Du er blitt lurt hvis du tror at det ikke er kirker i de fleste muslimske land.

Men uansett om det var slik, mener du virkelig at det er "Iran" som skal sette trosfrihetstandarden i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    147

  • Adriana

    28

  • Dorthe

    25

  • frosken

    10

Mest aktive i denne tråden

Du trenger ikke å henvise til hva andre har skrevet. Det er du som kaller det perverst. Og hvis det er noen som trenger å skjerpe seg, så er det du.

Og er overrasket over at du ikke har en eneste link/dokumentasjon på alt du skriver, men kaller alt for "sannheten." Du synker enda mer i troverdighet.

Link til hva da?

At man skal bruke representative eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Når hvite mobber svarte er det rasisme. Når svarte mobber hvite er det rasisme. Når hvite mobber hvite er det mobbing.

Når hvite mobber svarte kan vi fokusere på rasismen, men disse jævla muslima får vel strengt tatt som fortjent, vil mange si. De oppfører seg jo ofte annerledes enn oss, og hvordan skal vi kunne forvente at unger ikke mobber problemunger når selv menneskene som styrer landet eller har lyst til å styre landet omtaler dem som nettopp problemer?

Unger har alltid mobbet de som skiller seg ut.

Når svarte mobber hvite har vi et nytt problem. De hører jo ikke hjemme her i utgangspunktet. Uten de svarte som mobber ville ikke de hvite blitt mobbet - ergo kan det brukes som et argumenter for alle innvandringskritikere.

Og derfor reagerer mange mer på at sorte mobber hvite enn at hvite mobber sorte. Innvandringskritikerne koser seg når de kan slå i bordet med "omvendt rasisme", og disse skriker ganske høyt - spesielt på alt av nettforum.

Innvandringen har jo virkelig blitt en problem når de sorte til og med er frekke nok til å gå fra mobbeofre til mobbere.

Ellers nevner voldekt her. Hvorfor er det ingen debatter her inne nå rundt voldtekten som fant sted i går? Det står om den i alle nettavisene. Sannsynligvis er det fordi en ny voldtekt ikke er noe nytt under solen.

Hadde derimot gårsdagens voldteksoffer vært en mann - og gjerningsmannen en kvinne eller tre (en lumsk kvinnebande som løp rundt og voldtok menn - oh baby!), ville det ganske sikkert blitt debattert, nettopp fordi det ville vært ganske spesielt.

Men alle ville visst at dette ville vært veldig spesielt, og ingen ville brukt det som argument mot kvinner, eller som argument for at kvinner generelt var svin.

Sorte som mobber hvite blir derimot i aller høyeste grad brukt av mennesker som vil fremme sin sak - og da mot en hel gruppe de ikke liker i utgangspunktet.

''Og derfor reagerer mange mer på at sorte mobber hvite enn at hvite mobber sorte''

Nei, det er ikke det tråden handler om. Jeg tror ingen som har engasjert seg i tråden reagerer mer på at hvite blir mobbet.

Det det reageres på her er Sør`s holdning til at noe som er et problem for noen skal legges lokk på, fordi det motsatte problemet er større.

En hvit jente som har opplevd rasisme, skal ikke få uttale seg fordi hun er i mindretall.

Sør angriper ytringsfriheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og derfor reagerer mange mer på at sorte mobber hvite enn at hvite mobber sorte''

Nei, det er ikke det tråden handler om. Jeg tror ingen som har engasjert seg i tråden reagerer mer på at hvite blir mobbet.

Det det reageres på her er Sør`s holdning til at noe som er et problem for noen skal legges lokk på, fordi det motsatte problemet er større.

En hvit jente som har opplevd rasisme, skal ikke få uttale seg fordi hun er i mindretall.

Sør angriper ytringsfriheten.

Du påstår: ''Det det reageres på her er Sør`s holdning til at noe som er et problem for noen skal legges lokk på, fordi det motsatte problemet er større.''

Du lyver. Du finner ikke ETT innlegg hvor jeg påstår noe slikt, og det vet du godt.

Blankl løgn.

Tvertimot har jeg skrevet veldig mange ganger at "mobbing er mobbing (uansett hudfarge" og rasisme er rasisme (uansett hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Og du i mangel på argumenter.

Slettes ikke. Problemet er bare at at argumenter preller av som vann på gåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke. Problemet er bare at at argumenter preller av som vann på gåsen.

Nei, personangrep gjør det.

Du overser glatt at det store flertallet av mobbere i Norge er hvite, og i stedet leter du opp et eksempel på "svarte" som mobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Skjerpings!

Å presentere mobbing i Norge som noe som hvite blir utsatt av av "svarte" er en slik fordreining av sannheten at det blir perverst, når 98% av mobbingen begås av hvite.

Man tar gruppen som oftest utsettes for mobbing, og forsøker å gjøre dem til gjerningsmenn.

Les det SDD skriver.

Enig med deg, jeg syns dette bare ble for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Du påstår: ''Det det reageres på her er Sør`s holdning til at noe som er et problem for noen skal legges lokk på, fordi det motsatte problemet er større.''

Du lyver. Du finner ikke ETT innlegg hvor jeg påstår noe slikt, og det vet du godt.

Blankl løgn.

Tvertimot har jeg skrevet veldig mange ganger at "mobbing er mobbing (uansett hudfarge" og rasisme er rasisme (uansett hudfarge.

''Du lyver. Du finner ikke ETT innlegg hvor jeg påstår noe slikt, og det vet du godt.''

Les gjennom alle dine innlegg og prøv og forstå hva slags inntrykk du gir.

Du presentere selvfølgeligheter som alle vet. Alle vet at sorte her i landet er mer utsatt for rasisme enn hvite og alle vet at det er flest hvite som mobber hvite. Du gjentar det til det kjedsommelige.Det er mye fokus på dette allerede, og det bør helt klart fortsette.

Men nå er det slik at den hvite jenta i artikkelen har vært utsatt for det motsatte og du greier å lire ut av deg at artikkelen hennes er pervers. Hennes oppleveleser bør ikke fokuseres på fordi hennes personlige opplevelser ikke er stort nok i omfang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du lyver. Du finner ikke ETT innlegg hvor jeg påstår noe slikt, og det vet du godt.''

Les gjennom alle dine innlegg og prøv og forstå hva slags inntrykk du gir.

Du presentere selvfølgeligheter som alle vet. Alle vet at sorte her i landet er mer utsatt for rasisme enn hvite og alle vet at det er flest hvite som mobber hvite. Du gjentar det til det kjedsommelige.Det er mye fokus på dette allerede, og det bør helt klart fortsette.

Men nå er det slik at den hvite jenta i artikkelen har vært utsatt for det motsatte og du greier å lire ut av deg at artikkelen hennes er pervers. Hennes oppleveleser bør ikke fokuseres på fordi hennes personlige opplevelser ikke er stort nok i omfang.

Altså, jeg har vitterlig ikke skrevet noe som engang ligner på det du påstår jeg har skrevet, så hvis du tror noe slikt, foreslår jeg du leser tråden på nytt.

Du skriver: ''du greier å lire ut av deg at artikkelen hennes er pervers. Hennes oppleveleser bør ikke fokuseres på fordi hennes personlige opplevelser ikke er stort nok i omfang.''

Også dette er løgn.

Jeg skrev at det er perverst (av Klassekampen/speer) å presentere mobbing som noe svarte gjør med hvite, akkurat som det er perverst å presentere voldtekt som noe kvinner gjør med menn.

Forsøk å argumentere mot noe jeg faktisk HAR skrevet, og ikke dine egne løgner om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Ja, og hva har det av betydning?

Oslo skoler på østkanten med mange innvandrere gjør det generelt ganske dårlig. Det er skolene på vestkanten, samt "alternative" skoler, som drar snittet opp for Oslo.

Og det er noe du tror, har hørt eller har noen linker til? Jeg kjenner Osloskolene ganske godt og det du lirer av deg nå er Frp argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Altså, jeg har vitterlig ikke skrevet noe som engang ligner på det du påstår jeg har skrevet, så hvis du tror noe slikt, foreslår jeg du leser tråden på nytt.

Du skriver: ''du greier å lire ut av deg at artikkelen hennes er pervers. Hennes oppleveleser bør ikke fokuseres på fordi hennes personlige opplevelser ikke er stort nok i omfang.''

Også dette er løgn.

Jeg skrev at det er perverst (av Klassekampen/speer) å presentere mobbing som noe svarte gjør med hvite, akkurat som det er perverst å presentere voldtekt som noe kvinner gjør med menn.

Forsøk å argumentere mot noe jeg faktisk HAR skrevet, og ikke dine egne løgner om meg.

''Jeg skrev at det er perverst (av Klassekampen/speer) å presentere mobbing som noe svarte gjør med hvit''

Herregud mann, nå er du latterlig. Klassekampen tok opp en faktisk hendelse hvor en hvit person ble offer for rasisme. Jeg finner det mer "perverst" at du helst ville lagt lokk på hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Jeg skrev at det er perverst (av Klassekampen/speer) å presentere mobbing som noe svarte gjør med hvit''

Herregud mann, nå er du latterlig. Klassekampen tok opp en faktisk hendelse hvor en hvit person ble offer for rasisme. Jeg finner det mer "perverst" at du helst ville lagt lokk på hendelsen.

Er det ingen som har sovet i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skrev at det er perverst (av Klassekampen/speer) å presentere mobbing som noe svarte gjør med hvit''

Herregud mann, nå er du latterlig. Klassekampen tok opp en faktisk hendelse hvor en hvit person ble offer for rasisme. Jeg finner det mer "perverst" at du helst ville lagt lokk på hendelsen.

Like lite som jeg vil legge lokk på at det forekommer at menn blir voldtatt av kvinner.

Jeg vil dermot ikke presentere det som om det var et vanlig problem, sammenlignet med voldtekter hvor menn utører det, eller mobbing hvor hvite gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laffen den andre

Ja, og hva har det av betydning?

Oslo skoler på østkanten med mange innvandrere gjør det generelt ganske dårlig. Det er skolene på vestkanten, samt "alternative" skoler, som drar snittet opp for Oslo.

Les statistikken jeg linket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Og det er noe du tror, har hørt eller har noen linker til? Jeg kjenner Osloskolene ganske godt og det du lirer av deg nå er Frp argumenter.

''Og det er noe du tror, har hørt eller har noen linker til?''

Her ser du viktigheten av å underbygge sine påstander ang statistikk med kilder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Og det er noe du tror, har hørt eller har noen linker til?''

Her ser du viktigheten av å underbygge sine påstander ang statistikk med kilder ;-)

Nei jeg er faktisk uenig. Jeg diskuterer ofte med mennesker som ikke krever en eller annen link til statistikk, men undersøker det selv hvis de er interessert. Å kreve at andre mennesker bruker tid til å finne frem noe du har lyst å lese er egoistisk.

og jeg diskuterer ofte med mennesker som har greie på statistikk og diverse uttalelser i motsetning til fleste dolere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Like lite som jeg vil legge lokk på at det forekommer at menn blir voldtatt av kvinner.

Jeg vil dermot ikke presentere det som om det var et vanlig problem, sammenlignet med voldtekter hvor menn utører det, eller mobbing hvor hvite gjør det.

''Jeg vil dermot ikke presentere det som om det var et vanlig problem, sammenlignet med voldtekter hvor menn utører det, eller mobbing hvor hvite gjør det''

Så jenta burde egentlig lagt til: - Min opplevelse er ikke vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg vil dermot ikke presentere det som om det var et vanlig problem, sammenlignet med voldtekter hvor menn utører det, eller mobbing hvor hvite gjør det''

Så jenta burde egentlig lagt til: - Min opplevelse er ikke vanlig?

Kan du finne et eneste innlegg hvor jeg har kritisert jenten?

Ikke det?

Du skriver innlegg etter innlegg hvor du løgnaktig tillegger meg ting du vet jeg ikke har skrevet.

Du kan tydeligvis ikke argumentere mot meg med fakta, så nå lyver du om det jeg har skrevet i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Kan du finne et eneste innlegg hvor jeg har kritisert jenten?

Ikke det?

Du skriver innlegg etter innlegg hvor du løgnaktig tillegger meg ting du vet jeg ikke har skrevet.

Du kan tydeligvis ikke argumentere mot meg med fakta, så nå lyver du om det jeg har skrevet i stedet.

''Kan du finne et eneste innlegg hvor jeg har kritisert jenten?''

Så hva er det du mener? Er det klassekampen du kritiserer, som lot henne komme til orde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kan du finne et eneste innlegg hvor jeg har kritisert jenten?''

Så hva er det du mener? Er det klassekampen du kritiserer, som lot henne komme til orde?

Leser du det jeg skriver i det hele tatt? Eller har du bare bestemt deg for hva jeg mener, uten å bry deg hva jeg skriver?

''Jeg skrev at det er perverst (av Klassekampen/speer) å presentere mobbing som noe svarte gjør med hvite, akkurat som det er perverst å presentere voldtekt som noe kvinner gjør med menn.''

En forutsetning for at du skal skrive noe fornuftig svar til folk er at du faktisk LESER det de skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...