Gå til innhold

Smerte i bak hode


Thordus

Anbefalte innlegg

Hei Stig For ca en uke siden etter å ha sittet på pcen noen timer fikk jeg ekstrem smerte i bak hode tok paracet og ibux smerten forsvant etter noen timer. neste dag skjedde det samme. Skal legges til at den smerten som kom var ny for meg og ekstrem!! greide ikke ligge stille i senga eller sitte. Har vært hos min lege og jeg hadde høyt blodtrykk 180( husker bare det høye) har fått medisin for dette Atenolol mylan. venter forøvrig på svar på blodprøver. Jeg kan nå kjenne at hodepinen er på vei tilbake i stressitvasjoner. Har en jobb med mye stress og er overarbeidet. når jeg kommer hjem har vi 3 barn hjemme + 1 som sover dårligt. Kan dette være symtomer på stress? eller kan det ligge noe mer bak dette? synes så ekstrem hode pine som kommer så fort er litt rart. jeg er ikke overvektig og har ingen andre sykdomer som jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...