UlrikkeE Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Snuppa synes sparkesykkelen med tre hjul begynner å bli VEL barnslig (hun fyller 5 i år), og mamma'n har til en viss grad forståelse for det Nå har jeg tittet litt rundt, og det er sikkert utplukket, men enten koster de 4-500 kroner, eller så er de STORE (den trenger liksom ikke være så kraftig at det gjør noe, hun er ikke stor for alderen). Den MÅ ikke være rosa, men skikkelig gutte-mønster med flammer osv blir nok ikke populært... Er det noen som har sett noe sånt i det siste, i en eller annen kjedebutikk eller andre steder? Bor sentralt på Østlandet, men kjedebutikker kan jo ha det samme uansett hvor man bor... Har sett en på Obs, men den koster 449, og jeg hadde egentlig ikke tenkt å bruke så mye... Tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 ToyRus? Vi kjøpte en til snuppa der til jul. Husker ikke prisen, men vil tro det var 3-400. Det er sølv-farget (stål?) og veldig nøytral. Den tåler også voksne folk, så da regner jeg meg at ho har den en stund. Men den kan jo justeres for å passe til alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Så de hadde noen rimelige på europris før helga her vi bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Alle sparkesykler som kjøpes på lekebutikker er.... leker - som ruster for et godt ord. Skal du ha en sparkesykkel som varer litt lengre, så må du kjøpe den på sportsbutikk. Disse er bra, Micro light pink eller Micro Sprite: http://www.xxl.no/barnas-xxl/barnesykler-og-utstyr/sparkesykler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Alle sparkesykler som kjøpes på lekebutikker er.... leker - som ruster for et godt ord. Skal du ha en sparkesykkel som varer litt lengre, så må du kjøpe den på sportsbutikk. Disse er bra, Micro light pink eller Micro Sprite: http://www.xxl.no/barnas-xxl/barnesykler-og-utstyr/sparkesykler Ah! Takk for tips. Nevøen fyller 3 om to uker, og har fortalt fetter'n sin at han BARE ønsker seg sparkesykkel. Så da blir det sparkesykkel fra Datra, Guttungen og snille tante flyfly 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Alle sparkesykler som kjøpes på lekebutikker er.... leker - som ruster for et godt ord. Skal du ha en sparkesykkel som varer litt lengre, så må du kjøpe den på sportsbutikk. Disse er bra, Micro light pink eller Micro Sprite: http://www.xxl.no/barnas-xxl/barnesykler-og-utstyr/sparkesykler Micro Light'en (i rosa) er det jeg har sett på Obs her, ja... Jeg tenker egentlig at det kanskje ikke er noen krise om sparkesykkelen er en leke for en 4-åring - men jeg skjønner jo at det er viktigere for f.eks. skoleunger at den er litt mer ordentlig. Jaja, du skal se det blir en tur på Obs 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ah! Takk for tips. Nevøen fyller 3 om to uker, og har fortalt fetter'n sin at han BARE ønsker seg sparkesykkel. Så da blir det sparkesykkel fra Datra, Guttungen og snille tante flyfly Du er ei supertante! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.