Gå til innhold

Mensen


Gjest Mari1993

Anbefalte innlegg

Gjest Mari1993

Hei, Jeg er en jente på 16 år. Jeg fikk mensen når jeg var 11 år, og siden jeg fikk mensen har jeg ikke hatt det regelmesig det gikk kasnkje en måned mer før jeg fikk neste mensen. Men fra i fjor sommer ca. har jeg nesten ikke hatt mensen i det hele tatt, jeg har bare kanskej hatt det to - tre ganger mensen fra august forrige år. Og når jeg fikk det sist 2 måned ca. blødde jeg ikke mye. Og jeg trodde kanskje jeg hadde klamydia, men jeg har ikke hatt sex. Men moren min hadde klamydia når hun var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så uvanlig at mensen er uregelmessig når du er så ung. Om du trener mye så kan det være grunnen. Om du synes dette er upraktisk eller vanskelig så kan du ta en tur til legen for å sjekke at alt er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

At din mor hadde chamydia mens hun var gravid, påvirker ikke deg. :-) Dvs du har ikke chlamydia pga det.

Som lillemus sier, mangel på mensen kan være mye trening og/eller stor vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...