Gå til innhold

Diarè,kvalme,oppkast og svimmelhet


Gjest Sesan

Anbefalte innlegg

Gjest Sesan

Jeg er en aktiv jente på snart 19 år som har strevet med uregelmessig diare(altså jeg blir overrasket om jeg en dag ikke har det) i flere måneder nå, og har mye vondt i magen. Jeg blir til tider meget kvalm,svimmel, kaster opp og må forlate skolen. Noen dager har jeg vondt utenpå magen, det kan kjennes ut som blåmerker, men jeg har ikke slådd meg eller noe. Hva kan dette være? Begynner å bli ganske bekymret.. Håper på svar fort som mulig:) Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ikke falt deg inn å gå til legen med slike symptomer over så lang tid?! Kom deg til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Som de andre sier, du må bestille deg en legetime. Det kan være så mangt, ikke enkelt å si hva eksakt det kan være via internett.

Da kan du testes for flere ting, bl.a om du reagerer på noe, har en intoleranse. Du kan få råd om hva du skal gjøre, og evnt videre utredning.

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...