Gå til innhold

-6 kilo


Rith

Anbefalte innlegg

Ja, og det er hennes valg. Og selv om jeg ikke synes det var et klokt valg, så er det opp til henne selv. Jeg tenkte mer på alle de andre, folk jeg kjenner, som har sluttet å røyke mange ganger. Og bare skal "kose seg" med en røyk. Og etter noen uker røyker de igjen.

Man tror man har kontroll og havner i fella igjen, avhengighetsfølelsen tar overhånd. Om du noen gang har følt deg avhengig av et eller annet så skjønner du hva jeg mener. Da snakker jeg om andre ting enn alkohol, røyk osv også. F.eks brus, sjokolade etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Rith

    18

  • Orio

    16

  • Colette

    12

  • Flimmer1365381250

    5

Mest aktive i denne tråden

Ja, og det er hennes valg. Og selv om jeg ikke synes det var et klokt valg, så er det opp til henne selv. Jeg tenkte mer på alle de andre, folk jeg kjenner, som har sluttet å røyke mange ganger. Og bare skal "kose seg" med en røyk. Og etter noen uker røyker de igjen.

Vi mennesker er noen irrasjonelle og ufornuftige vesener innimmellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mennesker er noen irrasjonelle og ufornuftige vesener innimmellom:-)

Er vi? Er du sikker på det? Jeg synes dol er veldig preget av rasjonalitet og fornuft.

:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi? Er du sikker på det? Jeg synes dol er veldig preget av rasjonalitet og fornuft.

:- )

Ja, men dol viser ikke menneskets sanne ansikt. Her er det bare smørsiden som kommer fram. Og det tror jeg nok at du har skjønt - for lenge siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så handler det om en avhengighet som har ligget der siden jeg begynte å røyke, den merkes innimellom om jeg klarer å holde oppe i fem år eller to år.

Jeg trodde trangen/avhengigheten ble borte etter en stund. At det tar lang tid er jeg klar over, men jeg tenkte det kanskje var snakk om et halvt år eller noe sånn. Hvis du må "stå imot" i mange år skjønner jeg at det er lett å begynne igjen.

Og ja, jeg har vært innom avhengighetsproblematikk i forskjellige situasjoner, særlig i forhold til mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men dol viser ikke menneskets sanne ansikt. Her er det bare smørsiden som kommer fram. Og det tror jeg nok at du har skjønt - for lenge siden :-)

Har du gjennomskuet meg?

;- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men dol viser ikke menneskets sanne ansikt. Her er det bare smørsiden som kommer fram. Og det tror jeg nok at du har skjønt - for lenge siden :-)

Har du gjennomskuet meg?

;- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ja, men dol viser ikke menneskets sanne ansikt. Her er det bare smørsiden som kommer fram. Og det tror jeg nok at du har skjønt - for lenge siden :-)

Her er det ikke bare smoersiden som kommer frem nei:) Her taes ofte opp ting, man ikke vil gjort RL. Det tror jeg gjelder flere.

Ps. Jeg ble tante i kveld. Er saa glad:) Maatte bare si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke bare smoersiden som kommer frem nei:) Her taes ofte opp ting, man ikke vil gjort RL. Det tror jeg gjelder flere.

Ps. Jeg ble tante i kveld. Er saa glad:) Maatte bare si det.

Tror vel ikke helt på det :-)

Gratulerer så mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Her er det ikke bare smoersiden som kommer frem nei:) Her taes ofte opp ting, man ikke vil gjort RL. Det tror jeg gjelder flere.

Ps. Jeg ble tante i kveld. Er saa glad:) Maatte bare si det.

Gratulerer med tantebarnet :-)

Mitt tantebarn ble 16 år i dag :-) Husker så utrolig godt den sommerdagen hun ble født.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Tror vel ikke helt på det :-)

Gratulerer så mye :-)

Takk:)

Jeg mener bestemt at jeg ikke bare har vist smoersida her paa dol. Tvert i mot. Jeg har tatt opp masse ting jeg ikke ville tatt opp andre steder enn paa dol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Gratulerer med tantebarnet :-)

Mitt tantebarn ble 16 år i dag :-) Husker så utrolig godt den sommerdagen hun ble født.... ;-)

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk:)

Jeg mener bestemt at jeg ikke bare har vist smoersida her paa dol. Tvert i mot. Jeg har tatt opp masse ting jeg ikke ville tatt opp andre steder enn paa dol:)

Jeg snakker da ikke om deg da, vet du....Jeg snakker om mennesker generelt :-) Ble det gutt eller jente? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke bare smoersiden som kommer frem nei:) Her taes ofte opp ting, man ikke vil gjort RL. Det tror jeg gjelder flere.

Ps. Jeg ble tante i kveld. Er saa glad:) Maatte bare si det.

Gratulerer. Er alt bra med mor og barn? Gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg snakker da ikke om deg da, vet du....Jeg snakker om mennesker generelt :-) Ble det gutt eller jente? :-)

Jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Gratulerer. Er alt bra med mor og barn? Gutt eller jente?

Det staar visst bra til. Min soesters foerste barn og det er stor stas, da hun er godt voksen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Unnskyld meg, men jeg synes synd på 1-åringen din som må bæres og stelles av en røykestinkende mor. Dere røykere aner ikke hvor jævlig dere stinker.

Enig i det, men du overdriver. Ble det folk av oss som vokste opp paa 60 og 70 tallet ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Vet jeg kan slutte igjen på dagen..har gjort det sånn ca 6 ganger før''

Nå ble jeg imponert! Jeg har bare slutta en gang jeg..

Står vel mer respekt av det egentlig ;O))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...