Gå til innhold

hvordan navigere i den alternative jungelen?


Gjest jungeldamen

Anbefalte innlegg

Gjest jungeldamen

Jeg har et problem som det offentlige helsevesenet ikke har klart å hjelpe meg med. I en desperasjon tenker jeg å prøve alternativ behandling.

Men hvordan navigere i jungelen? Hvordan vite hvem som er seriøse, og hvem som kan tingene sine best? For om jeg spør dem så vil de vel alle si at de er kompetente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på hva du trenger hjelp til. Det enkleste er vel å søke opp de ulike alternativene du har tenkt på og ,prøve å høre om noen har gode erfaringer å dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jungeldamen

Kommer jo helt an på hva du trenger hjelp til. Det enkleste er vel å søke opp de ulike alternativene du har tenkt på og ,prøve å høre om noen har gode erfaringer å dele.

problemet er jo at alle sier at har gode erfaringer og kompetanse på det problemet jeg kommer med. Men hvordan skille klinten fra hveten her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

problemet er jo at alle sier at har gode erfaringer og kompetanse på det problemet jeg kommer med. Men hvordan skille klinten fra hveten her?

Her er det bare klint og ingen hvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jungeldamen

Her er det bare klint og ingen hvete.

Men tror du det kan ha noe for seg om det er placebo-effekt? Om jeg tror at jeg får en super behandling, vil det kunne gjøre meg somatisk bedre? Alle monner drar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du det kan ha noe for seg om det er placebo-effekt? Om jeg tror at jeg får en super behandling, vil det kunne gjøre meg somatisk bedre? Alle monner drar

Jeg mener at alle monner drar, og om det å GJØRE noe som helst får deg til å føle deg bedre. Så er det bare å være så alternativ som du vil!

Og da siler du ut de som koster mer enn du har råd til å kaste bort på annet tull alikevel. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...