Gå til innhold

Herbalife - noen med erfaring?


org

Anbefalte innlegg

Jeg tror kanskje jeg skal begynne på Herbalife.

Har smakt jordbærshake - det var en forfryktelig smak!

Men er det noen som har smakt den Cappucino-smaken? Jeg er veldig glad i cappucino - men har lite lyst til å bruke masse penger på noe som jeg ikke klarer å få i meg.

Hvilken smak liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Jeg har ikke smakt Herbalife, men flere andre pulverkurer, og de smaker dritt alle sammen. Ikke går man varig ned i vekt heller. Man sulter seg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Nei, desverre, jeg har aldri smakt noen av dem.

Men i dag ha jeg kjøpt Alegro (?) på apoteket og skal begynne med de shakene i morgen. Planen er å bytte ut lunsjen eller frokosten med disse shakene. Har det travelt med 3 små barn og trenger å få hive i meg kjappe måltider innimellom, da er det greit med en slik shake som inneholde proteiner og vitaminer.

Ønsker i tillegg å spise magert og variert, trimme litt, og på denne måten gå ned 4 kg. Håper det går!

Tror ikke at det er noe gunstig å bytte ut alle måltider med shake, man blir jo sikkert dritt lei av å spise det samme hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på lavkarbo.no istedet du. Myyyye bedre for kroppen med skikkelig mat, mat vi er genetisk laget for å spise. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Har prøvd HBL

Herbalife sine produkter er gode på smak. Jeg har dårlige erfaringer med Herbalife og vektnedgang. Hvis man holder seg til de to anbefalte shakene + kalorifattig middag så vil man gå ned i vekt. MEN da er min erfaring at man er konstant sulten. Jeg la på meg av å bruke produktene. Har både solgt og spist selv, og anbefaler de ikke til noen. La deg iallefall ikke lure til å selge!!!

Jeg skal selv gå over til Lavkarbo for livet. Brukte det som en kur i 2002, og gikk ned fra 72 kg til 57... Angrer på at jeg gikk tilbake til vanlig kost for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei, desverre, jeg har aldri smakt noen av dem.

Men i dag ha jeg kjøpt Alegro (?) på apoteket og skal begynne med de shakene i morgen. Planen er å bytte ut lunsjen eller frokosten med disse shakene. Har det travelt med 3 små barn og trenger å få hive i meg kjappe måltider innimellom, da er det greit med en slik shake som inneholde proteiner og vitaminer.

Ønsker i tillegg å spise magert og variert, trimme litt, og på denne måten gå ned 4 kg. Håper det går!

Tror ikke at det er noe gunstig å bytte ut alle måltider med shake, man blir jo sikkert dritt lei av å spise det samme hele tiden..

Hvordan går det med Alegro, da?

Jeg har ikke kjøpt shake ennå - er fryktelig skeptisk.

Men har begynt å ta krom mot søthunger, og det funker!

:-)

Så søtsaker kjøper jeg (nesten) ikke mer. Ikke engang like før mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...