Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Til slutt har jeg altså åpnet en facebook-konto. Når ser jeg at et bilde jeg har sendt inn til en fotokonkurranse plutselig ligger der. Det var definitivt ikke meningen!!!! Kan jeg slette denne? Trenger i såfall nøyaktig oppskrift!!!! Problemet var nok at jeg kunne trykke på en knapp som het facebook for å oppgradere min info. Det var tydeligvis ikke smart! (Men det stod ikke noe om at dette ble lagt der. Så jeg kjenner at jeg er irritert over hele greiene) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Det er ikke vanskelig å fjerne bilder du selv har lagt ut, om det er det du mener. 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Det er ikke vanskelig å fjerne bilder du selv har lagt ut, om det er det du mener. Jeg skulle bare være med på en fotokonkurranse, og plutselig lå alt dette på facebook... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg skulle bare være med på en fotokonkurranse, og plutselig lå alt dette på facebook... Om andre har lagt bilder du har sendt til en fotokonkurranse på Facebook, har det ingen ting med din konto der å gjøre. Du bør vel kontakte de som har lagt ut bildene og be dem fjerne. Leste du reglene for konkurransen? Kanskje du samtykket til ulik bruk av bildene ved å sende dem til konkurransen? 0 Siter
tonie Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg skulle bare være med på en fotokonkurranse, og plutselig lå alt dette på facebook... Kan du ikke bare slette koblingen på veggen din? Du har sikkert trykket på "del"? 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Om andre har lagt bilder du har sendt til en fotokonkurranse på Facebook, har det ingen ting med din konto der å gjøre. Du bør vel kontakte de som har lagt ut bildene og be dem fjerne. Leste du reglene for konkurransen? Kanskje du samtykket til ulik bruk av bildene ved å sende dem til konkurransen? Det ligger på min side. 0 Siter
double Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Ikke helt sikker på hva du mener, men hvis det er sånn at du har fått dette bildet fra konkurransen på din profil (ala Lano-ungen), kan du fjerne det ganske enkelt. Du går på profilen din, holder musepekeren over der bildet ligger, og da får du opp teksten Fjern til høyre. Trykk på teksten og velg slett. 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Kan du ikke bare slette koblingen på veggen din? Du har sikkert trykket på "del"? Der fant jeg det. Tusen takk. Jeg var bare på nyhetsoppdateringer, og der kunne jeg ikk slette. Men på min egen vegg kunne jeg det. Sann er det å være nybegynner:-/ 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Ikke helt sikker på hva du mener, men hvis det er sånn at du har fått dette bildet fra konkurransen på din profil (ala Lano-ungen), kan du fjerne det ganske enkelt. Du går på profilen din, holder musepekeren over der bildet ligger, og da får du opp teksten Fjern til høyre. Trykk på teksten og velg slett. Fikk hjelp, og bildet er borte nå:-) Visste ikke at jeg måtte gå inn på min profil, og min vegg.... 0 Siter
Gjest ahaaaaaaaaa Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg syns bildet av dattera di var fint jeg Gjorde ikke meg noe at du publiserte det Men tror du ser en liten x om du holder musa over bildet og kan slette det der. 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg syns bildet av dattera di var fint jeg Gjorde ikke meg noe at du publiserte det Men tror du ser en liten x om du holder musa over bildet og kan slette det der. Nå blir jeg nesten begymret. Blir jeg kjent igjen her også altså? Og det etter at jeg har slettet ting på Facebook????? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Nå blir jeg nesten begymret. Blir jeg kjent igjen her også altså? Og det etter at jeg har slettet ting på Facebook????? Ikke mange som bruker så mange utrops- og spørsmålstegn når de skriver, du kjennes kanskje igjen på det? 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Ikke mange som bruker så mange utrops- og spørsmålstegn når de skriver, du kjennes kanskje igjen på det? OK. Takk for tips. Jeg trodde liksom ikke at jeg kjente noen her i det hele tatt. Sann privat. Og med tanke på at jeg bare så vidt har vært innom Facebook, så ble jeg litt forundret:-) 0 Siter
Gjest ahaaaaaaaaa Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 OK. Takk for tips. Jeg trodde liksom ikke at jeg kjente noen her i det hele tatt. Sann privat. Og med tanke på at jeg bare så vidt har vært innom Facebook, så ble jeg litt forundret:-) Hehe vart du skremt no Nei, tror ikke du er samme, men mulig dere er med i samme konkurranse eller noe, var en til på vennelista mi som kom i skade for å få bildet på facebook med "stem på meg" :-) Men bildet hennes er der ennå, så da er det sikkert ikke deg? Men hadde vært artig om du var henne da.... Skakke si noe jeg hehe Er sikkert mange jeg kjenner her uten å vite det. 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Hehe vart du skremt no Nei, tror ikke du er samme, men mulig dere er med i samme konkurranse eller noe, var en til på vennelista mi som kom i skade for å få bildet på facebook med "stem på meg" :-) Men bildet hennes er der ennå, så da er det sikkert ikke deg? Men hadde vært artig om du var henne da.... Skakke si noe jeg hehe Er sikkert mange jeg kjenner her uten å vite det. Nei, da er det nok ikke meg. For bildet mitt ble slettet i dag tidlig med en gang jeg oppdaget at det lå der! Kjente at jeg ble litt harm da jeg oppdaget at det var slike "stem-på" konkurranse. For jeg orker ikke å bry alle mine venner/kjente med slikt. En fotokonkurranse vil jeg ville fordi bildet er bra. Og altså at en jury skal avgjøre det. 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Tipper du må ha trykket på en link som heter "del på facebook" el.l. Men godt du fant ut av det da. :-) 0 Siter
Gjest Gått i fella!!!! Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Tipper du må ha trykket på en link som heter "del på facebook" el.l. Men godt du fant ut av det da. :-) Det var en knapp som het noe slikt som hent basisinformasjon fra Facebook. Så i framtiden så klikker jeg ikke på slike ting! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.