EnolaGay Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 http://www.nrk.no/vitenskap_og_teknologi/1.7270719 Jeg har ikke fått i meg kaffen enda, og skummer overskrifter med mysende trøtte øyne. Og ser at det ikke var bare en meteoritt som drepte dinoene. Og leser "meteoritt drepte sauene" istedet... Jeg rakk akkurat å hisse meg opp over bønder med LITT fantasifull forklaring på forsikringspapirene etter sommerens sauesanking. Før tåka klarnet og DINO(sau)RENE masjerte inn... Og jeg skal på skolen fra halv ti til halv fem... Jeeeezz. *facepalm* 0 Siter
Sør Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Ikke rart ull er dyrt! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 31. august 2010 Forfatter Skrevet 31. august 2010 Ikke rart ull er dyrt! ;-) Med vennlig hilsen "kræsjmir"... hehehehehehe.. 0 Siter
Gjest nlkjhlhlhl Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Sånt kalles studium i naivitet. 0 Siter
Angustia Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 "kræsjmir"... hehehehehehe.. *RO(T)FL*, herlig kommentar : 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.