jubalong70 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Helt greit det. Hadde ikke valgt det selv, men synes det er et koselig navn 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg hadde lenge bestemt meg for at hvis jeg mot formodning fikk ei jente til, så skulle hun hete Mathilde, oppkalt etter sin bestemor... Nå har dessverre det navnet blitt så vanlig, og da velger jeg det ikke likevel... Men både Mathilde og Matilda er fine navn, synes jeg... 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Kjempefint! En av mine favoritter 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Koselig navn, men tror ikke jeg ville valgt det selv. Foretrekker også Matilde fremfor Matilda, tror jeg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Åh apropos så driver jeg og tenker på navn til min lille om det blir jente, jeg tenkte på Mathilde... Matilda - tjah, jeg ville hatt på en h, Mathilda. Hvorfor putte på en H? 0 Siter
Gjest gravid oxo Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Hvorfor putte på en H? Vet ikke, virker som det passer bedre liksom 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Nei, men Mat(h)ilde er fint. Av navn som kan ha a/e på slutten, er det kun Anna og Hanna jeg syns er finest med a. Av de jeg kan komme på i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.