Gjest hm skeptisk Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Plutselig vil en tidligere kollega møte meg på kafe og det høres jo så koselig ut... men så snakker vi litt om hva vi gjør for tia og hun er hjemme for tia pga hun holder på med en glimrende forretningside og tjener så bra at hun har tenkt å si opp jobbben... så da begynner jeg nesten å lure på om at grunnen til at hun vil møte meg er for å friste meg til å verve? Er sikkert noe pyramidegreier... Hva tror dere? Det er jo bare å si nei om hun begynner å nevne det. Men føler det litt falskt om hun vil på cafe med meg bare for å reklamere for forretnignsideen.... 0 Siter
Supermum Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg synes det høres ut som hun vil ha det med på sin strålende forretningside. Det høres jo ikke ut som dere har hatt særlig kontakt tidligere så... Du kan jo si nei til det hun vil ha deg med på og la hennes firma betale for kaffen;-) 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg synes det høres ut som hun vil ha det med på sin strålende forretningside. Det høres jo ikke ut som dere har hatt særlig kontakt tidligere så... Du kan jo si nei til det hun vil ha deg med på og la hennes firma betale for kaffen;-) Ja, jeg tror det er nettverkssalg hun driver med, fikk link til noe for en del mnd siden... men produktet er dyrt og jeg har ikke så stort nettverk, de jeg kjenner er gjerrige og skeptiske... kommer ikke til å gjøre noen suksess. Dessuten er jeg sjenert og kommer ikke til å tørre å mase på folk om å bli med. Jeg er absolutt feil person å prøve å verve. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Mannnen min opplevde det samme, og ble veldig skuffet over sin bekjent. Han hadde gitt inntrykk av at det var en seriøs jobb og forretningskonsept han ønsket å få mannen min med på, men det var noe pyramidegreier :-( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ja, jeg tror det er nettverkssalg hun driver med, fikk link til noe for en del mnd siden... men produktet er dyrt og jeg har ikke så stort nettverk, de jeg kjenner er gjerrige og skeptiske... kommer ikke til å gjøre noen suksess. Dessuten er jeg sjenert og kommer ikke til å tørre å mase på folk om å bli med. Jeg er absolutt feil person å prøve å verve. ''Jeg er absolutt feil person å prøve å verve. '' Da sier du det, klart og tydelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Dette høres ut som en halleluljahopplegg der du kommer til å bli forespeilet en fremtid som styggrik ved å følge noen enkle trinn der det knapt er mulig å gå feil (selv om 99.999999 % går feil). Skryt på deg rennaræv og avlys avtalen. 0 Siter
Supermum Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ja, jeg tror det er nettverkssalg hun driver med, fikk link til noe for en del mnd siden... men produktet er dyrt og jeg har ikke så stort nettverk, de jeg kjenner er gjerrige og skeptiske... kommer ikke til å gjøre noen suksess. Dessuten er jeg sjenert og kommer ikke til å tørre å mase på folk om å bli med. Jeg er absolutt feil person å prøve å verve. Da hadde jeg takket nei til hele cafebesøket, hvis dette er en "god selger" så er det fort gjort og la seg verve. Kan være vanskelig å stå i mot! 0 Siter
Gjest Zahira Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Du kan jo si at du gjerne blir med på café, men hvis det gjelder den nye forretningsidéen hennes er du ikke interessert. Så får du se hva utfallet blir... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Det er absolutt ikke umulig at hun vil treffe deg for å verve deg. Og da er det lureste å bare være helt tydelig klar på at du IKKE vil være med på det. Ikke la det være rom for tvil fra hennes side, da gir hun seg ikke. Det er nemlig slik de lærer på de "pyramide-vekkelses-møtene" sine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.