Gå til innhold

Brunostlokk!

Anbefalte innlegg

Gjest luftslott
Skrevet

Hvor i all verden finner man sånne lokk til å ha oppå brunosten? Har lett i alle matbutikkene der jeg bor men finner ingenting! Noen som vet?

Skrevet

Jeg så det nettopp på Kiwi, men jeg tipper at de fleste daglivarekjedene har dette.

Gjest gratis fra Tine
Skrevet

Da jeg jobbet i matvarebutikk var dette noe vi fikk inn innimellom, men som ikke var en del av vårt faste utvalg.

De som det sto Synnøve Finden eller Tine på var gratis, og det kom kasser fra leverandøren noen ganger i året. Det ble fort tomt.

Spør betjeningen, kanskje de har en noe på lageret.

Jernia osv har også, men da uten reklame, og det koster noen tiere.

Skrevet

Det ligger sammen med annet kjøkkenutstyr hos Kiwi. (Ikke slike reklamelokk)

Hilsen ho som har tatt varetelling på Kiwi.

Skrevet

Guri - trodde det først sto "brunstlokk" og lurte på om dette handlet om gra elgokser eller noe slikt!

*pusser brillene*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Guri - trodde det først sto "brunstlokk" og lurte på om dette handlet om gra elgokser eller noe slikt!

*pusser brillene*

Du får ta dette eksempelet over til tråden om feillesing av overskrifter. Var det ikke du som nevnte ønsketenkning? ;-)

Skrevet

Du får ta dette eksempelet over til tråden om feillesing av overskrifter. Var det ikke du som nevnte ønsketenkning? ;-)

Av og til er det vel mer snakk om "ens verste frykt" enn ren ønsketenkning! ;-)

(Jeg tenkte faktisk på muligheten for en slik kommentar som din da jeg la inn ønsketenkningskommentaren til EnolaGay, ettersom jeg allerede hadde svart om brunstoksen, men kunne ikke la sjanse gå fra meg *he he*)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Av og til er det vel mer snakk om "ens verste frykt" enn ren ønsketenkning! ;-)

(Jeg tenkte faktisk på muligheten for en slik kommentar som din da jeg la inn ønsketenkningskommentaren til EnolaGay, ettersom jeg allerede hadde svart om brunstoksen, men kunne ikke la sjanse gå fra meg *he he*)

Og jeg frydet meg stort over å finne dette, etter å ha lest innlegget ditt i den andre tråden. ;-)

(Regnet med at du tåler en sånn spøk.)

Skrevet

Og jeg frydet meg stort over å finne dette, etter å ha lest innlegget ditt i den andre tråden. ;-)

(Regnet med at du tåler en sånn spøk.)

Null problem! :-)

Gjest luftslott
Skrevet

Det ligger sammen med annet kjøkkenutstyr hos Kiwi. (Ikke slike reklamelokk)

Hilsen ho som har tatt varetelling på Kiwi.

Takk, fant den til slutt:-) Tror jeg ubevisst har lett etter de brune lokkene som det står Tine på, og ignorert det anonyme blanke plastlokket som hang der!

Skrevet

Takk, fant den til slutt:-) Tror jeg ubevisst har lett etter de brune lokkene som det står Tine på, og ignorert det anonyme blanke plastlokket som hang der!

Ja, når man leter etter en spesiell ting er det lett å overse andre gode alternativer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...