Gå til innhold

Hvor store mobilutgifter har du i mnd?

Anbefalte innlegg

Gjest Snefrida
Skrevet

Jeg betaler 299 i faste avgifter, dette inkluderer 5000 gratis sms. Siden jeg ringer lite og sjelden bruker internett på mobilen utenfor husets trådløse nettverk, blir det kanskje 20-30 kr på toppen i bruk.

Hvor mye betaler dere? Vil gjerne sammenligne særlig med dem som ringer lite men sender mye meldinger, som meg.

Gjest men det er nå meg da
Skrevet

Jeg ringer aldri, men sender masse sms.Jeg har talkmore forhåndsbetalt og en hundrelapp rekker i 1,5 til 2 mnd.

Gjest Snefrida
Skrevet

Jeg ringer aldri, men sender masse sms.Jeg har talkmore forhåndsbetalt og en hundrelapp rekker i 1,5 til 2 mnd.

Oi, det var jo utrolig bra. Akkurat hvilket abonnement er dette?

Gjest men det er nå meg da
Skrevet

Oi, det var jo utrolig bra. Akkurat hvilket abonnement er dette?

Men jeg sender nok ikke så mye meldinger som deg. 5000?

Gjest Snefrida
Skrevet

5000 sms i måneden!?

Ja, jeg har 5000 gratis sms i mnd for 79 kr. Men jeg sender aldri så mange.

Gjest Snefrida
Skrevet

Men jeg sender nok ikke så mye meldinger som deg. 5000?

Ja, kan sende inntil 5000 sms for 79 kr (ikke 100% gratis, med andre ord) men sender aldri så mange. Ligger kanskje på 600 i mnd.

Gjest Snefrida
Skrevet

5000 sms i måneden!?

Hehe, gratis for 79 kr.. hallo. Det gikk litt fort i svingene. ;-)))

Skrevet

Ja, kan sende inntil 5000 sms for 79 kr (ikke 100% gratis, med andre ord) men sender aldri så mange. Ligger kanskje på 600 i mnd.

Men 79 kr? I hovedinnlegget står det 299 kr?

Gjest Snefrida
Skrevet

Men 79 kr? I hovedinnlegget står det 299 kr?

Jada. Grunnabonnementet koster 220 og tilleggspakken med 5000 sms koster 79. = 299 i mnd...

Skrevet

Ja, jeg har 5000 gratis sms i mnd for 79 kr. Men jeg sender aldri så mange.

Nei, det hørtes litt voldsomt ut å sende nærmere over 150 sms hver dag.

Gjest Snefrida
Skrevet

Nei, det hørtes litt voldsomt ut å sende nærmere over 150 sms hver dag.

Klar over det. Hva betaler du i mnd da?

Skrevet

Jada. Grunnabonnementet koster 220 og tilleggspakken med 5000 sms koster 79. = 299 i mnd...

Så da blir det 299 da :o) Djuice nonstop?

Skrevet

Klar over det. Hva betaler du i mnd da?

Har jobbmobil - vet ikke.

Gjest Snefrida
Skrevet

Så da blir det 299 da :o) Djuice nonstop?

Ja, det er 299 tilsammen, som skrevet hele tiden.. var det virkelig så klønete forklart..?

Tidligere Nonstop ja.

Skrevet

Ja, det er 299 tilsammen, som skrevet hele tiden.. var det virkelig så klønete forklart..?

Tidligere Nonstop ja.

Men det spiller jo ingen rolle om sms-pakken koster 79 når man tilsammen må betale 299.

Men uansett.. Jeg betaler 275 kr for 500 sms, og 500 ringeminutter. Pluss 5 MMS og noe datatrafikk tror jeg. Første måneden fikk jeg gratis månedsavgift, og dette er første måneden så jeg vet ikke helt hvor mye det blir over 275. Blir ikke mange kronene.

Gjest Snefrida
Skrevet

Men det spiller jo ingen rolle om sms-pakken koster 79 når man tilsammen må betale 299.

Men uansett.. Jeg betaler 275 kr for 500 sms, og 500 ringeminutter. Pluss 5 MMS og noe datatrafikk tror jeg. Første måneden fikk jeg gratis månedsavgift, og dette er første måneden så jeg vet ikke helt hvor mye det blir over 275. Blir ikke mange kronene.

''Men det spiller jo ingen rolle om sms-pakken koster 79 når man tilsammen må betale 299.'' Så opphengt du var i dette. Om jeg skal sammenligne mobilabonnement må jeg vel fortelle hva jeg selv betaler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...