Gå til innhold

Hvor store mobilutgifter har du i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Men det spiller jo ingen rolle om sms-pakken koster 79 når man tilsammen må betale 299.'' Så opphengt du var i dette. Om jeg skal sammenligne mobilabonnement må jeg vel fortelle hva jeg selv betaler.

Greit, herregud!!

Skrevet

Har gratisabonnement hos Tele2, og får regning når den overstiger et par hundre kroner. Tror jeg får regning sånn ca. hver annen måned. Jeg ringer ikke spesielt mye, gitt ...

Skrevet

jeg betaler fast 299, da har jeg 5000 sms.. jeg ringer en del utenom, så jeg får en regning på ca 500kr i mnd.. =)

Skrevet

Får ikke engang regning hver måned.

Jeg har onecall, 90 min gratis ringetid (0,59 øre i oppstart) og 129 sms gratis (eller var det motsatt?)

Gjest subrahima
Skrevet

Jeg ligger på ca 500-600kr i mnd. Nå vurderer jeg å kjøpe iPhone e.l og ser at de opererer med nettrafikk på 500Mb pr mnd. Hvor mye er det egentlig? F.eks i timer pr dag, eller noe annet forståelig?

Skrevet

Jeg ligger på ca 500-600kr i mnd. Nå vurderer jeg å kjøpe iPhone e.l og ser at de opererer med nettrafikk på 500Mb pr mnd. Hvor mye er det egentlig? F.eks i timer pr dag, eller noe annet forståelig?

Komme mye an på hva du bruker de 500 MB til. Jeg surfer en del på iPhone og har aldri oversteget de 500 MB jeg har inkludert. Men nå brukes den mye hjemme, da. Apps og musikk prøver jeg å laste ned når jeg er på nettverk, men det hender en sjelden gang jeg faller for fristelsen når jeg er på mobilnettet.

VG nett for mobil er f.eks rundt 800-900 kb leste jeg et sted nettopp, fullversjonen på flere MB. Det fine er jo at mange nettsider har egne sider tilpasset iPhone, men du kan ikke surfe mange timer pr dag og vente det skal holde med 500 MB.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...