ekte nick Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Er det bare jeg som syns skuespillerne i Hotel Cæsar spiller utrolig lite troverdig? 0 Siter
Gjest Snefrida Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Er enig med deg. Stort sett kunstig og teatralt skuespill. Aldri giddet å følge med på den serien. 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Ingen norske skuespillere duger... jeg liker mye bedre svenske og danske serier... norske skuespillere har det med å overspille. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 De som ser på Hotell Cæsar stiller ikke høye krav til noe som har med tv å gjøre, så hvis skuespillerne er på et hinsides elendig nivå, kan det umulig ha noe å si. Kundegruppen er uansett ikke i stand til å skille god kvalitet fra dårlig kvalitet. 0 Siter
laban Skrevet 1. september 2010 Skrevet 1. september 2010 Jeg ser ikke på det, men de episodene produseres vel i rasende fart, så de går antakelig på opptak etter ca. 1/2 leseprøve. Kombinert med at det vel ikke akkurat er skuespillere fra øverste, mest høytlønte hylle i alle roller - og at norsk dramadialog ikke alltid er lettflytende og naturlig - er nok resultatet omtrent som man kan forvente. 0 Siter
ariadne Skrevet 2. september 2010 Skrevet 2. september 2010 Ingen norske skuespillere duger... jeg liker mye bedre svenske og danske serier... norske skuespillere har det med å overspille. Signeres! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.