Gå til innhold

Hotel Cesær - dårlige skuespillere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som syns skuespillerne i Hotel Cæsar spiller utrolig lite troverdig?

Gjest Snefrida
Skrevet

Er enig med deg. Stort sett kunstig og teatralt skuespill. Aldri giddet å følge med på den serien.

Skrevet

Ingen norske skuespillere duger...

jeg liker mye bedre svenske og danske serier...

norske skuespillere har det med å overspille.

Skrevet

De som ser på Hotell Cæsar stiller ikke høye krav til noe som har med tv å gjøre, så hvis skuespillerne er på et hinsides elendig nivå, kan det umulig ha noe å si.

Kundegruppen er uansett ikke i stand til å skille god kvalitet fra dårlig kvalitet.

Skrevet

Jeg ser ikke på det, men de episodene produseres vel i rasende fart, så de går antakelig på opptak etter ca. 1/2 leseprøve.

Kombinert med at det vel ikke akkurat er skuespillere fra øverste, mest høytlønte hylle i alle roller - og at norsk dramadialog ikke alltid er lettflytende og naturlig - er nok resultatet omtrent som man kan forvente.

Skrevet

Ingen norske skuespillere duger...

jeg liker mye bedre svenske og danske serier...

norske skuespillere har det med å overspille.

Signeres!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...